Jump to content

Jaktbukse med romslig snitt til grove lår


magnum_mauser

Recommended Posts

Etter mangen år med trening er det å finne seg ei god bukse til jakt blitt ei utfordring. Midjen er smal, men leggane og spesielt låra er massive. So eg ender opp med bukser som er alt for store i livet og 1 meter for lange i beina hvis eg skal ha plass til eit tynt sett med innerst - og samtidig kunne sette meg på huk utan å sprenge buksa. 

Eg har lenge brukt Härkila sin gamle modell, extreme. Det er ei svært slitesterk og god bukse, og sydd i eit snitt som passer meg - men med gore tex og uten ventilasjon, so den er svært klam og varm.

 

Eg er i utgangspunktet på leit etter ei skikkelig bukse, membran er ikkje eit must. Eg har nylig prøvd ei som hette Härkila ultimate leather, eg fekk tilsendt fleire vadmelsbulser frå Loden - desse virka veldig gjennomførte men passfassongen harmonerte desverre ikkje med min fysikk. Samt eg prøvde ei membranbukse som eg ikkje hugsar navnet på, som også var for trang i låra.

 

No har eg bestilt Härkila metso active i eit par størrelser, samt ein modell frå sasta frå Fjellsport, og eg håpar ein av dei passar.

 

Men eg er svært motekeleg for tips til bukser som har eit snitt med romslige bein, gjerne uten membran, og gjerne vadmel - men er open for andre forslag.

Link to comment
Share on other sites

Oppdatering: Eg fekk tilsendt enda ei bukse fra Anton's Timber (Pfanner loden), det viste seg at dei hadde xxl med samme beinlengde som Large og xl. I tillegg fekk eg tilsendt fleire strl av Härkila metso active som var på salg sist veke. Ingen av metso buksene passa, men den siste pfanner satt som eit skudd! 

 

Eg har ikkje fått testa den til praktisk bruk enda, men solangt virker dette som ekstremt gjennomførte bukser med gode løsninger. Er ein ute etter ei varm og lydlaus bukse utan membran anbefaler eg å sjekke ut pfanner loden!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...