Jump to content

Verdi på sabatti forrest


kimthomass1

Recommended Posts

Umulig å gi noe sikkert verdianslag. Våpenet ser meget pent ut, og kaliberkombinasjonen er veldig kurant. Kikkertsiktet er vel blant de rimelige fra Leopold, og størrelsen er etter min oppfatning ikke optimalt for et kombinasjonsvåpen. Jeg vil heller ha 1-4 eller 1-6, slik at sikte kan stå på ved f. eks. smygjakt. Pluss for at du har hurtigmontasje, men er den stabil? Folk vil ofte prute på prisforlangende, men styrer gjerne unna annonser den prisen er urealistisk høy. Forutsatt at det ikke er noen skader/defekter på våpen og kikkert ville jeg kanskje forsøkt med 10000? Du bør også sjekke hva en våpenforhandler mener om verdien.  

Edited by Sølvrev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Uten tvil et godt våpen. Et raskt søk på nett viser priser fra drøye 10’ til 15’ for ny uten kikkert og 12’ for brukt med ekstra hagleløp og kikkert.

Jeg synes sjelden man får hva man selv mener våpenet er verdt, men slik er det vel med bruktmarkedet?

Tror du må belage deg på litt pruting på 10’. Kikkerten er ikke førstevalget for kombi så den tror jeg ikke drar opp prisen så mye. Montasjen er nok 1´´ og passer ikke europeiske kikkerter med 30 mm rør, noe som heller ikke er prisdrivende.

Prøv med 10’ og se hvordan det går. Kjøperen får uansett mye våpen for pengene.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...