Jump to content

Kva er feil?


vest

Recommended Posts

Har nettopp montert ein Zeiss HT 2,5- 10x50 på ein Bergara B14 Sporter. Weaver Grand Slam baser, Burris Signature Zee montasje. Ringene er dradd til med 20 (pund?) som anbefalt av Burris. Har og skifta frå fast magasin til avtagbart magasin altså skifta underbeslag.Og dette er første gong den er brukt etter det. Skaut i dag med Hornady American Whitetail 165gr i 308win. Presisjon er "ok" til storviltjakt, men dårligere enn forventa. Det verste er at den er variabel. Skaut inn på 115m men treffpunktet flytta seg ikkje som forventa når eg skrudde. Det kan godt hende rifla er kresen , men at treffpunktet ikkje flytta seg som forventa forstår eg ikkje . Har sjekka siktet i ein boresighter og der flytter det seg som forventa. Kan momentet for å feste stokken til mekanismen vere årsaken? Produsenten oppgir ikkje tal , men eg prøvde 35(?) pund. Ved ein misforståelse så skulle desse skruane dras til med 40, men i staden  vart feste av ringane i basane dratt til med 40(pund?) faktisk kanskje 42 . Har justert dette i dag til 40 på stokkskruane og 25 på montasjen, men har ikkje fått testa dette.

Har brukt ein wheeler momentnøkkel. Har sett at dette momentet  varierer veldig hos ulike produsentar. Må ta med at eg har ein Svemko hunter lyddemper . Rifla var gjenga på fabrikken. Eg har tidlegare opplevd at pga dårlig gjenging så fekk eg dårlig presisjon etter nokre år.  Da måtte den rifla gjengast opptatt og presisjonen vart bra. Bergaraen derimot er berre  3 år og lite brukt. Er det nokon som har tankar om kva som kan vera feil?  Kan det vere ammoen som er dårlig? Fekk den veldig rimelig på tilbud. Alternativet er sjølsagt skyttaren, men med underlag så veit eg at dette er mykje dårligare enn normalt.

Edited by vest
Link to comment
Share on other sites

Her var det mange variabler på en gang.

De gangene jeg har vært borti at treffpunktet ikke flytta seg som forventa så har det vært et montasjeproblem. Løs montasje eller kikkert som sklir i ringene. Men her må du nok back to basic og eliminere et mulig problem i slengen.

Du har selvfølgelig sjekka at pipa ligger fritt?

Jeg ville brukt ammo som du vet går bra og som du vet hvilken presisjon du kan forvente med. Prøv med det først.

Skru av dempern. Inspiser kroning etter skader/rust. Skyt uten til du får forventa presisjon.

Hvis problemene fortsetter, Demonter og monter montasjen og kikkert på nytt.

Hvis det fortsatt ikke er bra, ta kasse/pipe ut av stokken og monter på nytt. 

Fortsatt ikke ok, monter det gamle underbeslaget og prøv nå.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...