Jump to content

223


oneshooter

Recommended Posts

jeg er ute etter en 223 rifle(punktum) Lurte på zoly (A. Zolli??? Zoly har jeg ikke hoert om) (punktum) men de lager ikke det (hvem lager ikke hva?) er det noe som vet hvor man får tak i dem (Faar tak i hva? de som jobber paa fabrikken eller riflene?) og hvilken type (mener du merke, model eller mekanisme her?) som er noe aa ha???

 

Hei heioneshooter... om du skriver ned det du lurer paa i hele setninger med litt ispeede forsoek paa tegnsetting er det enklere for oss aa forstaa hva du lurer paa. Det hadde ogsaa hjulpet om du skrev hva du skulle bruke den til og hvilke egenskaper du er ute etter i ei rifle i kaliber .223 rem.

 

Sist men ikke minst, saa anbefaler jeg deg aa endre tittelen paa traaden din, til noe slik som:

Raad om .223 rifle for nybegynner (elller til revejakt f.eks) da er det veldig mye lettere aa faa svar.

 

lykke til videre

Link to comment
Share on other sites

Søkefunksjonen er også en god ting. Det finnes metervis her inne med meninger om ulike rifler, også i .223Rem. Som jeg har sagt før til postere før deg, det er ikke brått sikkert at alle som har skrevet noe lesverdig gidder å svinge innom også denne tråden for å skrive det på nytt.

Link to comment
Share on other sites

Du svarer litt på ditt eget spørsmål. Hvis du vet de ikke lages, skal det heller godt gjøres å finne noen her inne som vet hvor de er å få tak i.

Som nevnt tidligere bør du skrive litt om hva du skal bruke rifla til. :)

 

Det første innlegget ditt var bortimot umulig å forstå, så litt tegnsetting er ikke å forakte, slik at ting blir satt i sammenheng.

 

Du vet...

Skyt ham ikke vent til jeg kommer..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...