Jump to content

gamo cfx, grt-lll avtrekk montert. test skying


tikkakjell

Recommended Posts

då var luft geværet i hus :P må sei eg er fornøyd så langt, har berre prøvd 2 skudd i mørket, smalt jo ganske masse syns eg, nesten litt for masse :? har fått ein kammerat til å kjøpe jsb exact til meg så får dei på søndag. men i måro blir de innskyting og testing av dei 2 kule typene eg har, så då blir de sikkert litt bilder av testingen i måro :) skal prøve 'gamo pro magnum' og 'rws meisterkugelen' har mest tru på siste nevnte :P

Link to comment
Share on other sites

vet ikke hvordan gamo promagnumen er i 4,5mm, men i 5,5mm er det en av de mest upresise kulene som finnes.

 

skal du ha presisjon er det bare å handle seg dyrere kuler som JSB, H&N, og RWS. finnes andre mer eksotiske kvalitetskuler også, men de er vanskelig å få tak på her i landet.

Link to comment
Share on other sites

fekk ny kikkert montasje og 1000 kuler av jsb exact 4.51 :P gjekk heilt knall i mine øyne, skaut så og sei hull i hull på 10m, på 30m skaut eg ein rask seie på ca 15 skudd og samlingen blei 25mm. eine samliningen på 5 skudd hadde ein spredning på 16mm på 30m, tok meg god tid på denne serien :P støttet var berre ein bos dunk, så ikkje optimalt i de heile, var i tilleg ein god del vind, så med ein heilt vind stille dag med bedre støtte enn boss dunken så trur eg samlingene blir vesentleg bedre :P:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

fekk montert GRT-lll avtrekket i dag, å skal sei de blei som natt og dag :P var ute å skaut litt for å teste om presisjonen blei bedre med nytt avtrekk. skaut fleire 5 skudds samlinger på ca 4-5 mm spredning, avstanden var 10m, syns de var ganske bra samling :) fekk ikkje tatt bilder for de var begynt å bli litt mørkt ute. nåken som veit om avtrekket kan stilles slik at de blir direkte avtrekk??

endret overskrifta litt og eg :lol:

Link to comment
Share on other sites

Er ikke sikker på om avtrekket gåt ann å justere til et direkte avtrekk.

Det er jo bare å prøve.

Har ikke fått prøvd juteringsskruene på mitt avtrekk, det er noe som skall gjøres nå klimaet blir mer behagelig og det blir gøy å sitte ute å plinke med han Gamo.

Link to comment
Share on other sites

veit ikkje om nåken i norge som selger dei. men dette avtrekket kostet meg 240kr, og er verdt kvar eineste krone.

skal prøve å justere litt på de men de er meir en godt nok nå, men er vant med direkte avtrekk så be blir litt u-vant med dette :) de går seg til når eg får skutt titt med det

Link to comment
Share on other sites

Bestilte et avtrekk fra andre sia fjorden søndag kveld, blir artig å prøve når det dukker opp.

Bestilte det ettersom flere av dere andre her inne virka veldig fornøyde :D

Kosta jo bare 238 kr, så det er verdt et forsøk.

Når en går fra avtrekket på en S&L 97 DL(som jeg mener er veldig bra) og over til cfx blir det litt forskjell :shock:

Skal komme med en status når jeg får montert grt`n

Link to comment
Share on other sites

kan tenka meg du blei fornøyd ja. eg og blei overrasket kor bra de blei med berre å skifte avtrekket :)

rekne me du tar deg tid til å ta ein presisjons test eg legge ut resultatat? :) ,

kan anbefale deg å kjøpe jsb exact 4,51 eller 452, eg har kin prøvd den i 4,51 og den går heilt vanvittig gått :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Litt lenge siden denne var oppe, men fikk endelig tak i et par tusen jsb 4,51. Det er nok den beste kula jeg har testa i CFX.

25mm samling på 30m :o Skjøt i kronografen i dag, og fikk 220m med jsb :roll: Er jo opgitt til over 300, men det er vel med en lettere kule. Noen andre som har sjekket hastighet :?:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Bestilte fra charliedatuna.com Kom på 34$, avtrekkern ble sendt i konvolutt, så derfor er det ikke mye for frakt.

 

Kan noen gi en liten forklaring på hvordan man bestiller? Trykket inn Quantity: 1. Hva er Costumer Add-inn? Og det står jeg må betale før den kommer, hvor/hvordan finner jeg kontonr eller hva enn jeg betaler med? Ikke lett med disse engelske sidene :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...