sandbergsem Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 Hei Har kjøpt en brukt tofot av typen RPS. På disse er det en liten Z-skrue eller "innvendig 6-kantskrue" som skal holde føttene på plass. Disse har selvfølgelig rustet bort. Er det noen som har gode forslag på hvordan jeg skal kunne skaffe tilbake tilsvarende? Tenker meg en tur innom Hansen&Krogh i morgen for å sjekke der. Er det datablad eller liknende som finnes til dette evt? https://www.modellers.no/traxxas/jte4897/sett-skrue-4mm-herdet-6-stk
vavlo Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 Er det ikke senkehodeskruer som er brukt til å feste disse da?
sandbergsem Posted August 4, 2018 Author Posted August 4, 2018 Jeg fikk tak i z-skrue/settskrue. Sjekket hos Hansen & Krogh AS, men de minste skruene var for store. De anbefalte meg å ta en tur til Zachariassen Jernvare på Torshov i Oslo. Der hadde de skruen jeg skulle ha, funnet på 5 sec. Greit å vite vite for de som havner borti samme problem. Begge butikkene har godt utvalg av skruer o.l. zachariassen er kjent for å ha "spesielle" skruer og annet utstyr. 1
Recommended Posts