Jump to content

Magasin til M67 i 308


sjorgen

Recommended Posts

Så en artig tråd på sida her angående magasin til M67: https://www.kammeret.no/topic/46499-magasin-til-m67/

Nå må jeg jo ha meg en sånn, ikke sant.. 8-) Fant en billig en i 308, men det jeg lurer på er dette - må jo være andre magasiner som krever mindre tilpasning enn den løsningen der? STR-magasina koster jo også mer enn jeg gidder å betale for noe som må sages og files i. Er en del ræl på Ebay som kanskje kunne ha funka, men det var det der med matinga - fryktelig dumt å kjøpe et magasin og tilpasse både det og underbeslaget for så å finne ut at det mater dårlig. Såeh.. Forslag til magasin som kan gjøre samme jobben som i linken over her? Usikker på hva jeg bør se etter, men bør vel finne et som passer så godt som mulig i brønnen slik at man trenger å tilpasse minst mulig? 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Sterk bump, men driver med denne her enda. Eller dvs, har ikke kommet i gang.. 😛 Hadde et MG13- eller M76-magasin gjort samme nytten? Altså, i forhold til brønnstørrelsen; lengden må man vel mekke litt på, men er jo en fordel om magasinet er rimelig nøyaktig i bredden, tenker jeg. Fant ikke dimensjonene på de to nevnte magasina da.. Noen som vet? Og hvor nøyaktig passer Sauer-magasinet i bredda i 67-brønnen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...