Jump to content

338rum endelig i hus "bilder"


caveman

Recommended Posts

I går kveld kom rifla, en Remington xcr i 338rum. I kveld blir den levert til gjenging for lyddemper. Har invistert i en br-reflex t8 demper :D

200skudd er ladet med ladninger for hylseforming. Beddemasse er bestilt, nå gjelder det bare å finne passende optikk til signatur montasjen.

 

 

:D:D:D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

DSC00012.jpg

 

Zeiss fikk for lav øyeavstand, kikkert kom faretruende nær ved forstørring over 10x

 

DSC00003.jpg

 

Signature ringer med 10moa, Leupold vxIII 4.5-14x50 Varmit

 

 

Ny stokk ligger, hs precision varmit :D

 

DSC00063.jpg

 

Under montering

 

DSC00064.jpg

 

Stokken montert

 

 

DSC00065.jpg

 

Mangler bare løse hs magasiner og underbeslag samt avtrekk med sikring som låser hevearm

Link to comment
Share on other sites

jo men kikkerten kommer vel ikke nermere hvis du skruer opp till 10ggr ? :

 

Man strekker seg litt nærmere kikkerten for å få fullstendig klart synsfelt i hele kikkerten, og da kommer man for nære.........*smækk!* hihi. :wink:

 

Noe jævlig dritt, som overhode ikke gir gode skyttere i lengden. Men fryyyyktlig morsomt for alle rundt.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Avstand mellom kikkert å øye ble for lav, fikk nesten blå veis :shock:

 

Først....Gratulerer med nypang Caveman...(litt sent kanskje men dog.... :wink: )

Kikket litt på bildet av riflen og kikkertmonteringen; Kan du ikke flytte kikkertsiktet litt lengre frem i ringene?

Jeg har samme kikkertsikte på min RUM, og jeg har kikkertsiktet monter slik at jeg må "strekke hals" for å få fullt bilde i siktet, og unngår derfor å få kikkerten i panna.

Jeg skyter maksladninger med 250 grs Scenar (900m/sek ++ :roll::mrgreen: )liggende med min, og det går greit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...