Jump to content

Hjelp søkes i forbindelse med salg av Taurus 44 mag i 2001


Parat

Recommended Posts

Jeg har et problem med en forsvunnet revolver.

 

Jeg solgte i 2001 en taurus 44mag til oslo skytesenter, den var antagelig registrert på meg med feil våpennummer, og solgt videre fra oslo skytesenter med riktig nummer.

Problemet er at den forsatt står registrert på mitt våpenkort, og blir ikke slettet der før den blir gjort rede for.

 

Jeg søker derfor person som har kjøpt, eller kjenner noen som har kjøpt en Blank 6" Taurus 44 mag med komp fra Oslo Skytesenter i tiden etter 2001.

 

Jeg har nå slitt med dette i lang tid, og som sikkert de fleste vet eksisterer ikke oslo skytesenter lengre, og oslo våpenkontor kan heller ikke hjelpe.

Har også prøvd meg på butikken hvor jeg kjøpte våpenet, men heller ikke de kan hjelpe.

 

Jeg prøver derfor med dette å komme i kontakt med noen som kan vite noe om denne revolveren, og er evig takknemmelig hvis noen kan hjelpe.

 

Mvh

Tom

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Han var den første jeg snakket med, men han har dessverre levert fra seg alle papirer :(

 

Venter nå i stor spenning på at hassel skal logge seg på her, eller svare på pm og mail jeg har sendt.

Håper han har den infoen jeg trenger :)

 

Det er vel ikke så rart at rabbit har levert fra seg alt av papirer, han drev jo med svindel av dimensjoner, solgte våpen uten å omregistrere og puttet pengene i egen lomme osv. osv.

Jeg mistet selv et våpen i politirazziaen mot ham.

Link to comment
Share on other sites

Da ser det ut til at ting har løst seg, heldigvis dreide det seg i hovedsak om at våpenet var registrert på meg med feil nummer.

Så da er det konstatert at det våpenet er registrert på en lykkelig eier på østlandet, og fjernet fra mitt kort :D

 

Takk for alle svar og hjelp.

 

Takk til Sarpsborg våpen og PerH for god hjelp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...