Jump to content

Beretta .22 target


Toraksel

Recommended Posts

Har bestilt meg en Beretta .22 target. Vurderer å få den gjenget. Noen som har noen mot argumenter til å gjøre dette? 

 

Lurte også på om noen vet av en dyktig børsemaker nær nordland som kunne gjort dette?

 

Googla fram en kar på nette som hadde fått gjort dette med sin. Ser rimelig bad-ass ut😎

 

3E0863AD-38EE-4A1A-A042-2C9EB2F68A76.jpeg

CB9D8E3E-F73C-466F-A9ED-B33685EAB725.png

Link to comment
Share on other sites

På 11/22/2017 den 8.19, Toraksel skrev:

...Noen som har noen mot argumenter til å gjøre dette? 

 

Googla fram en kar på nette som hadde fått gjort dette med sin. Ser rimelig bad-ass ut😎

 

 

Disse to setningene sett sammen gir meg litt lyst til å gi deg motargumenter. Ikke saklige riktignok. Jeg vet ikke alderen din men gjetter at du ikke har eid håndvåpen veldig lenge. Uansett. Et råd fra en som er litt eldre, men har vært på samme sted som deg. Ikke kringkast alt som er kult. Tenk på den du var for fem år siden og tenk om alt du gjorde den gangen var dokumentert med bilder... Om fem år kommer du til å se tilbake på den du er i dag. Du avgjør om du tenker at han var uforsiktig eller uklok. 

 

Når det er sakt. Jeg har flere våpen som er dempet og ja det er gøy å stå på hytta og andre steder og skyte dempet, og ja det ser kult ut. Vi holder jo på med denne hobbyen fordi det er gøy tross alt. Men husk at når du eier våpen så er du ambassadør for alle andre våpeneiere. Det vil si at for den jevne mann og kvinne er du selve Våpeneieren. Er du ansvarlig oppfattes alle vi andre som ansvarlige. Er du uforsiktig, sleivete, bad-ass o.l. så oppfattes alle andre sånn også.

 

Beklager hvis du oppfatter dette som nedlatende eller hvis jeg har bommet stygt på alderen din. Det var ikke vondt ment. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...