Jump to content

QL, treng hjelp med 6.5x55


Mauser68

Recommended Posts

Har fått tak i et par pakker med billig S&B ammo. I mi rifle, så virkar desse patronene veldig kraftige. Det er ikkje snakk om trykktegn, men at patrona utvidar seg, og det er treigt å få opp hevarmen etterpå. Det er stort sett forfi at patrona strekker seg, slik at hylsa må freses etter første skuddet.

 

Eg dissakert et par patroner med orginal Sellier & Bellot, 6.5x55 FMJ. ( Type 2905 )

 

Hylsa er fylt med krutt, som lignar mistenkelig på N 140 i kornstørrelse.

Kule : 140 grains FMJ

Kruttvekta er 42.2 grain

Hastigheit i følge fabrikk er 787 m/s, v0

COL : 77.8 mm ( 78 mm i følge fabrikk )

 

Ein annen ting eg oppdaga i dag, er at kulene er magnetiske ?? Kva pokker betyr det, at det er stål i messing legeringa ? Andre kuler eg har testa dette på er ikkje magnetiske. Det ser ut til å være bly eller blylegering i kjernen på den.

 

Kan nokon finne ut av kva krutt som er brukt i denne patrona.

Eventuelt kva hastigheit eg vil få med å bytte ut orginal kula og putte inn ei v-max 95 grains kule i denne, med COL på ca 75 mm ?

Link to comment
Share on other sites

He, he, sorry, selfølgelig er treig hevarm eit trykktegn, skreiv ikkje heilt det eg meinte her. Men du tok poenget. Det er dårlig messing i hylsene, slik at dei går ikkje tilbake etter utvidelsen, det er i allefall det eg har fått høyrd.

 

Men det er ca i samme gate som N19 ja.

Det er heilt ok, at hastigheita ikkje blir den store, det er heller at den skal få omtrent samme treffpunkt som andre kuler eg bruker. Berre spredninga er vertikal, så går det bra.

Men soting, er eg ikkje så glad for, så det hadde eg helst sett å unngå.

 

Men får høyre om andre har ting i denne saka her, så eg venter litt før eg testar det ut iallefall. Takk for svar M67. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...