Jump to content

Brecom jaktradio


79kristian

Recommended Posts

Har kjøpt en VR- 550. Virker bra den, er vel en TYT TC-3000b så hvis du har kjøper en programeringskabel (Kenwood plugg) og laster ned software fra hjemmesiden til TYT så kan du skru av den stemmen som sier hvilken kanal du er på (+masse annet hvis du ønsker). Gummi kappen over tilkoblingen kan man snu så den peker nedover så stikker den ikke peker rett ut.

Har kjøpt en skogsantenne på Ebay som skal få testet seg i helgen.

 

Henning

Link to comment
Share on other sites

Har selv hatt Zodiac Team Pro og Lafayette Micro 5 i mange år, og begge er svært gode radioer. Lafayette'en er betydelig vanskeligere å bruke, så det er som regel Zodiac'en som blir med ut på jakt. Begge har lang skogsantenne, noe jeg mener er en nødvendighet på alle jaktradioer. Kvaliteten på det du sender blir mye bedre, noe som gir bedre opplevelse for alle du jakter sammen med.

 

Skulle jeg kjøpt ny radio igjen nå så tror jeg det hadde blitt den nye vanntette Zodiac Team Pro Waterproof som kom ut "best i test". Ellers så har flere nevnt ICOM som også har flere svært gode modeller. Uansett merke - husk lang antenne :-) Brecom virker på meg til å være noe billig OEM-greier fra Kina, men jeg kjenner ikke til radioene egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...