Jump to content

Sikring Mauser M12 låst i usikra posisjon


Bjornepappa

Recommended Posts

Hei

Har fått problem med sikringen på min Mauser M12 - den har låst seg i usikra posisjon (fremst av dei tre stillingane), vil ikkje rikke seg. Har forsøkt å spraya inni våpenolje, utan at det hjalp.

Ganske dårleg timing, like før jakta.

 

Nokon som har tips? fdfb005ab49b0a6e8a66bf05caf8906e.jpg

 

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meiner det står beskrevet i manualen. Så sjå gjerne der. Eller kan du sjå denne videoen som ved ca 1 min viser demonteringen.

 

Ser du nøye etter så ser du at han trykker inn ein liten "tapp" med peikefingeren, når den er trykket inn kan du vri bakre del litt slik at den kan trekkes ut.

Ingen ting vil sprette fra kvarandre, men ikkje vri for mykje når du setter den tilbake for da kan du spenne ned fjæren og det er litt tyngre å spenne den opp igjen når bolten ikkje står i låskassen.

 

Ikkje sikkert du ser ka som er galt men det kan no vere ved et forsøk... Ellers er det jo gjerne greit å kontakte forhandleren og spørre korleis dei vil løse problemet.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det har eg sjølvsagt :-) Hadde forresten vore veldig greit å kunne sikre sluttstykket også når den er avspent.

Eg tok ein telefon til Børselars i dag, der rifla var kjøpt ny. Dei bad om at eg skulle sende inn sluttstykket, så då vart det slik. Om eg får noko info om kva som var feil skal eg legge det ut når eg har det tilbake. Takk for gode tips så langt!

 

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dette gjekk fort.

Leverte sluttstykket på posten måndag kveld, onsdag var det framme hos Børselars. Onsdag ettermiddag fekk eg melding om ar det var fiksa. Problemet var at skruen som held fast hevarmen var begynt så smått å løsne og kom i vegen for sikringen. Skruen vart stramma ordentlig til og feilen var fiksa. Sluttstykket gjekk i posten i går torsdag, sidan posten er så kjappe ser det ut til at pakka er framme måndag.

10 poeng til Børselars, Ikkje fullt så mange til Posten.

 

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja, det har eg sjølvsagt :-) Hadde forresten vore veldig greit å kunne sikre sluttstykket også når den er avspent.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Her vil jeg ytre min absolutte uenighet, da jeg anser en sikring som er låst i usikret stilling ved nedspent mekanisme som en sikkerhets funksjon.

 

Da jeg er noe glemsom til tider, eller rett og slett vil være sikker på at jeg vet at jeg har patron i kammeret eller ei på jakt. Er muligheten til å kjenne på sikringa en jeg bruker for å sjekke om våpenet er spent opp i mørke. (Jeg har tre trinns sikring, så jeg slipper å avsikre ved kontroll med oppspent våpen). Kan jeg bevege på sikringa er der patron i kammeret, eller kan jeg bevege på sluttstykket, og ikke kan flytte sikringen mer mot sikret, er våpenet oppspent. (Jeg skriver med vilje oppspent og ikke ladet, da jeg anser alle våpen for å være ladd til enhver tid, til de ligger i deler. Det er tryggest slik). :wink:

 

 

Ellers var det bra at det ordnet seg så kjapt og enkelt. Bra med litt positive kommentarer om handelstanden også. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...