Jump to content

Bell & Carlson skjefter, erfaringer?


Malle

Recommended Posts

Bestilte en til en vanlig Ruger MK77. Stokken kom, var fin og se på og god å holde i. Men skjev som f... Ikke noe drop-in der i gården! Skulle få en børsemaker til å tilpasse den, men han anbefalte meg heller å reklamere, så skjevt var det. Ville ikke bli fint.

 

Stokken var kjøpt gjennom Midway og der var servicen upåklagelig. Bare å sende tilbake, så skulle de skaffe ny tvert! Men jeg endte opp med å bestille ladeutstyr for pengene som erstatning isteden. 8)

 

Jeg regner med jeg fikk et skikkelig mandagseksemplar, for jeg kunne godt tenke meg å prøve å kjøpe en igjen senere. For stokken passet meg godt. Men den bør jo passe til kasse og løp og...! :wink:

 

EDIT: Altså, stokken i seg selv var rett og fin. Det var utskjæringene for kassa og løpskanalen som ikke var i nærheten av å flukte verken med hverandre eller senterlinja i stokken.

Link to comment
Share on other sites

Har en varmint tactikal til Mausern.

Meget godt førnøyd. Valgte den typen uten beddeblokk i alu. Spurte en rekke børsemakere i forkant og de anbefalte uten alu blokka. En god gammeldags bedding var best for M98.

Har Mossy Oak new break up som kamo overflate. Var litt spent på denne overflatebehandlingen i starten men nå har børsa vært med på mange turer og fått tildels røff behandling og camo "filmen" holder seg helt fin :D

 

Selve stoffet i stokken ser ut til å være av god kvalitet. Du har ikke denne hule plastlyden som du finner hos rimelige merker (og AG3).

Ligner mere på lyden av bein (har fått spørsmål om det var bein!)når du kakker på den. Det brede beaver tail forskjeftet på min passer meg utmerket. Kanskje litt for slankt og spinkelt pistolgrep men har vent meg til det. Rett og fin form som gir utmerket rekylopptak.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...