Jump to content

Reklamasjon fra DoubleAlpha


SKO1338

Recommended Posts

http://www.doublealpha.biz/

 

Dette er en butikk som yter god service og er svært imøtekommende. De svarer raskt og sender raskt.

 

Det jeg lurer på er om det er andre som sliter hvis de skal reklamere på noe?

Det er andre gang jeg nå skal reklamere på varer kjøpt der og får bare den kalde skulder som nærmest sier dette er normal slitasje/ jeg har vært uvøren (på nye varer, kan ikke dokumentere at det ikke var tatt i bruk) samt at dette er første gang vi hører og vil ikke kunne få dette refundert fra vår leverandør.

 

Er jeg bare uheldig eller er dette en butikk som er ok så lenge man kjøper men som blir annerledes når man skal reklamere?

Link to comment
Share on other sites

Mulig du er uheldig, men dette kan skje når man kjøper på nett i fra utlandet. Ja, det er ofte billigere der og da enn i Norge, men du har langt dårligere rettigheter enn om du hadde kjøpt på norsk nett- eller fysisk butikk. Hadde dette vært en norsk butikk, så har selger (butikken) bevisbyrden på at du har misbrukt varen/produktet, og selger kan ikke dekke seg bak at han ikke får reklamert til sin leverandør.

 

Selv handler jeg så langt det er mulig i norske butikker, da har jeg det lettere dersom (når) jeg får problem med en vare. Det synes jeg det er verdt å betale ekstra for kontra netthandel i fra utlandet.

Link to comment
Share on other sites

 

Selv handler jeg så langt det er mulig i norske butikker, da har jeg det lettere dersom (når) jeg får problem med en vare. Det synes jeg det er verdt å betale ekstra for kontra netthandel i fra utlandet.

 

Unntak må vel være å gå til legen .

 

Har man fått tabletter som ikke virker den ene dagen så tar legen ny betaling ved neste dags konsultasjon for å prøve å levere ut noe som virker . :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Mulig du er uheldig, men dette kan skje når man kjøper på nett i fra utlandet. Ja, det er ofte billigere der og da enn i Norge, men du har langt dårligere rettigheter enn om du hadde kjøpt på norsk nett- eller fysisk butikk. Hadde dette vært en norsk butikk, så har selger (butikken) bevisbyrden på at du har misbrukt varen/produktet, og selger kan ikke dekke seg bak at han ikke får reklamert til sin leverandør.

 

Selv handler jeg så langt det er mulig i norske butikker, da har jeg det lettere dersom (når) jeg får problem med en vare. Det synes jeg det er verdt å betale ekstra for kontra netthandel i fra utlandet.

Det der varierer fra butikk til butikk. Jeg har fått god og dårlig service fra både norske og utenlandske butikker. Selv handler jeg mest på nett, og gjerne fra utlandet. Ikke alltid fordi det er billigere, men fordi man rett og slett ikke får tak i produktet her hjemme.

 

Jeg har handlet på nettet i ørten år nå. Jeg har hatt klatt noen ganger også. Men hvis jeg legger sammen det jeg har spart opp gjennom årene på netthandel så oppveier det lett for de få gangene jeg har hatt noe trøbbel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...