Jump to content

Erfaringer med rekylbrems


glockss

Recommended Posts

Har lett men ikke funnet noe svar. Derfor er det ønskelig om folket kunne poste sine erfaringer med de ulike rekylbrems/rekyldempere de har. Jeg selv er på utkikk etter ny rekylbrems da jeg er misfornøyd med den jeg har. Den fungerer som brems/demper, men treffpunkt forandring er ikke akseptabel.

 

Jeg kan starte:

Våpensmia brems .30 M14x1 : 14cm/100m lavere enn uten brems

APA Fat B første utgave .30 M18x1 (lånt med 18 -> 14 adapter) : 2cm/100m lavere enn uten brems (akseptabelt, men vaskelig å skaffe)

 

308w, 47cm tungt løp.

 

Fint om noen kunne skrive om treffpunkt endringer med f.eks. Vektor Standard og Kompakt, RPS Razor og LRD Exit. Jeg vet at det er individuelt fra rifle til rifle, løps lengde kan ha noe å si, vekten også. Så fint om det kunne skrives om også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med at det er normalt, men ikke med så mye. Har som sagt lånt en annen brems og den hadde minimalt treffpunkt forandring. Desverre er denne et ork å få inn i landet. Jeg kommer til å handle meg ny, men ville høre med andre hvordan de ulike bremsene, som er å oppdrive i norden, oppleves mtp treffpunkt forandringer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...