Jump to content

AirGunWorld


Maabren

Recommended Posts

Prøvde å melde meg inn i forumet og fekk ei velkomstmelding i slutten av september, men har ikkje fått noko epost tilbake om at kontoen er aktivert av forumadministrator. Prøvde og å kontakte administrator utan å få svar. Nokon som kjenner til AGW og eventuellt kven man kan kontakte for å få aktivert kontoen?

Link to comment
Share on other sites

Takker!

 

Gjekk fint å få aktivert konto her på kammeret.no :)

 

Prøvde samtidig å få aktivert konto hjå AirGunWorld(AGW) som er eit forum for luftvåpen. Var problemet rundt den aktiveringa eg lurte på med denne tråden. Kan jo være nokon fra AGW-forumet som er her på kammeret.no og kan sette meg i kontakt med ein administrator hjå AGW. Tenkte det passa greit å spørre her i luftvåpen avdelinga.

Link to comment
Share on other sites

Tja, kan evert det?

Egentlig ikke. Jeg kjenner en av moderatorene godt, og kjenner to av administratorene mer perifert. Etter en samtale med moderatoren jeg kjenner er svaret at administratorene ikke har vist seg på en stund. Jeg vet at en av administratorene har vært syk en stund det siste året, skal selvfølgelig si ifra om jeg får nyss i noe mer.

 

Inntil videre kan jeg anbefale det jeg anser som de beste luftvåpenforaene, med mest kompetente brukere, om man skulle ønske å diskutere luft-ting:

 

www.luftvapen.info (svenskeforumet)

 

www.airgunbbs.com (britisk)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Gangnamstyle!

 

Det har vært en del problemer med registrering av nye brukere en lang periode, hvor resultatet ble en flom av spam.

Resultatet ble da dessverre at registrering av nye medlemmer ble stoppet inntil videre.

 

Hvilke brukernavn var det dere prøvde å registrere på AGW?

Send meg det gjerne på PM.

 

Så skal vi se hva vi kan klare å få til.... ;)¨

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...