Jump to content

Pusselapper IKEA


Jim114

Recommended Posts

Jeg stakk innom IKEA Furuset på Onsdag kveld.

De hadde 100% bomullstoff i ubleket hvit (Politisk Korrekt :-) til NOK 19 per meter.

 

Stoffet er greit nok til pusselapper og relativt prisgunstig.

 

Ta med en stroppet brytebladkniv så slipper du å klippe opp med halvsløve sakser.

 

Skjær i passende strimler og klipp opp i passende stykker.

 

5 meter burde holde noen år såfremt ikke "The Kone" rapper stoffet til ett bedre formål. F. eks til å sy en sommerkjole eller 2.

 

Selv kjøpte jeg bare en vareprøve på 0.75 meter.

Jeg har nok til 225000 (eller var det 22500? - Whatever) pusselapper innkjøpt tidligere.

Jeg regner med at det holder ett par gjenfødelser.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Jeg skriver primært for en ung imaginær mann som sitter vakt værfast/askefast på 3dje døgnet en stormfyllt november-natt 5 år i framtiden på en rigg til havs og trenger inspirasjon til en e-post hvor han undrer på om svigerfar kan låne bankkortet til datteren og

ta med onga til IKEA og XXL og shoppe litt Pølser, Iskrem, Brus og annet. Slikt er viktig for små folk.

 

Da er det kanskje like greit at det hele ligger strødd litt utover som radioaktivt støv slik at han snubler over postene.

 

Men ellers - Takk Takk :-)

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Syns disse funker bra jeg: http://www.butchsboreshine.com/triple-twill-patches.php eller http://www.jaktdepotet.no/pusseutstyr-v ... ag-of-1000

Koster ei halv tennhette pr. stk. Hvis jeg bruker pusselapper tilsvarende prisen av ei kule pr. skyteøkt, så har jeg pussa grundig. Bruker ellers gamle oppklipte t-skjorter til ymse pussing. "Stjeler" dem på jobb, der vi kjøper sekker med slikt.

Link to comment
Share on other sites

Syns det snart er på tida at IKEA utnevner Jim114 til hedersmedlem i IKEA-klubben, da han er den eneste jeg vet om som klarer å formidle IKEA reklame til hardbarka våpenfolk på en måte som gjør at en faktisk vurderer å dra en tur på IKEA. :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...