Jump to content

Fiocchi Subsonic


dmathisen

Recommended Posts

Jeg har trålt igjennom masse ammo for å finne det som går best i min 10/22.

Akkurat åssen Fiocchi ligger an i forhold til RWS vet jeg ikke, men av det de hadde på XXL,

var det Norma #2 til samme pris som ga best resultat presisjonsmessig i min rifle. De brukes til jakt.

Fiocchi subsonic samla ikke noe bedre en TopShot. (I min børse)

Norma #2 hadde også samme treffpunkt som TopShot i min børse, så da kan jeg plinke og jakte om hverandre uten å måtte justere kikkerten :winke1:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Har akkurat kjøpt meg 500 skudd av denne Fiocchien. Må vel snart på skytebanen og pøse ut noen skudd med Rem 597'en. Jentungen har klaget over at hun ikke har fått være med på skytebanen i det siste, men det nytter ikke å skyte uten ammunisjon, ryktes det... Så nå har jeg nå fått tak i noe!

 

Flere som har erfaring med denne? Hva kan en forvente seg av presisjon på ca 50 meters hold? Det virker som om rifla eter det meste og serverer kulene tett på fatet, til og med CCI Subsonic, som jeg har slitt med i andre rifler. Eley har vært best hos meg, men jeg sliter med å finne noen som selger disse innen rimelig avstand.

 

Var i hvert fall rimelig pris på dem, 0,79 pr. skudd, om ikke annet.

Link to comment
Share on other sites

Du verden, M67, det var en interessant tråd. :-) Pussig nok har den gått meg hus forbi. Ble mer eller mindre impulskjøp da jeg kom på det i farta mens jeg klådde på optikk. Samler den såpass i 597'en tror jeg at jeg skal være fornøyd. Den er i utgangspunktet overraskende bra, den plastleken, med blant annet 20 skudd innenfor et kronestykke på ca 50 meters hold med CCI Subsonic. Forventer ikke det samme med denne, men den bør i det minste ikke spre som ei hagle! :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...