Jump to content

Artemis svikter! Hvor kan jeg få tak i 40mm ARC M10 ringer?


Aannerud

Recommended Posts

Hei

 

Gjorde en deal med Artemis da jeg kjøpte IOR Recon kikkerten av de om å få med ARC M10 ringer på kjøpe, disse hadde de ikke inne så de sku sende med noen andre ringer inntil videre(god service tenkte jeg) jeg ba om lave ringer men da kikkerten kom var det langt fra lave ringer som var med.. Greit nok tenkte jeg, nye ringer kommer uansett etterhvert.. Tiden gikk og etterhvert kontaktet jeg Artemis for og høre status, ikke bestilt fordi de ikke hadde fått svar på om jeg skulle ha alu. eller stål, stussa litt på att de ikke kontakter meg men legger bort saken til jeg ringer de? Men uansett blir dette avklart og de skal bestille og sende meg ordrebekreftelse og leveringstid samme dag, det skjer ikke og jeg lar det gå en drøy uke før jeg på ny kontakter de og spør etter status.. Ikke bestilt fordi de ikke vet om jeg jeg skal ja stål eller alu??!.. Jeg sier hva jeg syns om surre dems og bekrefter på ny att jeg skal ha alu! De beklager seg og etter en uke har jeg ikke hørt noe, ingen svar på mail eller tlf.. Jeg sender mail og spør om de bare kan bekrefte om de får snaffet ringene eller ikke så jeg evt. Kan slutte å vente og prøve og skaffe de selv, ingen svar:/ Så nå har jeg prøvd litt og skaffe de på egenhånd uten hell da de ikke sender til Norge.. Noen som kan hjelpe?

 

11053611_10155642682670597_144593043020746730_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=9727c20dd5572554bea1749b196571d6&oe=55C4D869&__gda__=1442296662_097df6d182d0dc8975b484c1ea2d2544

 

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

ARC er ikke lengre på Vertebrae sin web side. Da jeg ringte dem ble jeg anbefalt å bestille direkte fra ARC i USA. Har ringer på vei hit nå. ARC sender.

Kjøper du direkte fra ARC sparer du 25$ i forhold til Valada, alltid lurt å kutte noen ledd :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...