Jump to content

Div ammo frå WW2


O.J

Recommended Posts

Hei på dykk.

Eg sitt på nokre få bokser med ammo. 2 opna øsjer med 9mm tysk. 1 uopna. 5 pakker med krag (trur det er tiltenkt krag) 6,5mm. Ønskjer å verte kvitt dette. Er dette noko som folk har interesses av,eller er det berre å gi det til sysselmannen eller trylle det vekk på fjorden? Er jo totalt uintressant for min del å bruke penger på å bli kvitt det. Om nokon har interesse, kontakt meg på PM. Har og noko uidentifiserte kaliber slengande. Held til i hordaland.

Foto kan sikkert framskaffast om nausynt.

 

 

Om nokon kan fortelle meg ein sikker måte å selge ammunisjon til samlere på, så eg veit det ikkje går til B-gjengen i oslo, så hadde eg vert glad. Er det eiget våpen kort for samlere?

 

OJ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Om nokon kan fortelle meg ein sikker måte å selge ammunisjon til samlere på, så eg veit det ikkje går til B-gjengen i oslo, så hadde eg vert glad. Er det eiget våpen kort for samlere?

 

OJ

 

En godkjent patronsamler har et dokument/skriv fra sitt lokale politikammer der det står all informasjon vedr godkjenning. Dette sammen med legimitasjon så bør ting være på stell, det er også flere patronsamlere som har våpenkort i flere kaliber, blir dette også fremvist til deg er du på trygg grunn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...