Jump to content

Magpul har lansert Glock 17 magasiner.


Indijan

Recommended Posts

Klippet fra Facebooksiden til Magpul:

 

The PMAG 17 GL9 is a 17 round Glock 9mm handgun magazine featuring a new proprietary all-polymer construction for flawless reliability and durability over thousands of rounds. High visibility anti-tilt follower, SS spring, easily removable floorplate for cleaning, Dot matrix for mag marking, ridged floorplate edges for better grip, 17rd indicator windows. Drops free loaded or unloaded. The same boring reliability you expect from an OEM magazine. MSRP $15.95

 

https://www.facebook.com/MagpulDynamics ... =1&theater

 

Link to comment
Share on other sites

Spennende nyheter, må nok kanskje skaffe meg et par av de der når det blir tilgjengelig.

 

På den andre siden er førsteinntrykket mitt at disse er relativt identiske med standard glockmagasiner, så er vel kanskje ikke så fryktelig spennende men.

 

Håper (og regner) ihvertfall at de kjører på med gen 4 kompitabilitet for oss som skyter links. =)

Link to comment
Share on other sites

På den andre siden er førsteinntrykket mitt at disse er relativt identiske med standard glockmagasiner, så er vel kanskje ikke så fryktelig spennende men.

=)

 

Prisen er kansje det som lokker mest. 66% av standard magasin i veiledende er litt :)

 

Og akkurat det gjør at jeg kanskje kjøper noen av dem, kanskje 4-5 stykker. Gudbevaremegvel, det kommer å bli kostbart å drifte ammo framover...

Link to comment
Share on other sites

Det jeg liker best med disse er løsningen på å demontere magasinene, samme måte som de fleste andre magasiner :D Nå skal det sies at jeg ike har opplevt probleme rog måttet demontere magasinene mine tidligere, men nå er mulighetend e rat raskt kunne tørke bort dritt hvis det må til uten å måtte bende og bryte noe jævli..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...