Jump to content

C-More RTS2?


Lindskog

Recommended Posts

Erfaringer med denne på godt eller vondt? Skal på pistol i .22, tror de store fra C-More blir litt vel store. RTS2 virker som et kurant kompromiss, ser ut til å være blant de største av de små rødpunktene. Finner dessverre heller lite om denne på nett, særlig sammenlignet med Deltapoint, RMR etc. Innspill?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøte en brukt som har vært inne hos C-More for fiksing av mandagsproblemfeilene, den holdt ca. 400 skudd i mitt eie, den satt riktignok på en openpistol med en forholdsvis major ladning, men det blir nå å kontakte C-More i morra.

Utover det er det den beste av de små rødpunktene jeg har testet til pistolbruk, så hadde den vært til å stole på så er det ingen andre jeg hadde anbefalt mer :P

Link to comment
Share on other sites

Det er litt det inntrykket jeg sitter med også etter å ha lest litt rundt. Stort glass på et relativt lite sikte, manuell justering av lysstyrke som jeg gjerne vil ha, blir lavt og fint, men dessverre en del problemer med holdbarhet. Det er veldig synd. Er jo ikke et billigbillig sikte heller, og da må det jo vare litt. Å kvelde etter noen hundre skudd er én ting når det er et Kinasikte til $20, men til $400, da bør det holde.

 

Kvelda det på Vintercupen nå?

Link to comment
Share on other sites

Gjør gjerne det Slemmo. At det funker er liksom førsteprioritet, uansett hvor bra glass eller prikken eller annet er.

 

Jeg leste på et amerikansk forum at det var en som mente de jobbet fullt med gen 3, ettersom det hadde vært en del problemer med 2. Bare løse rykter, men virker jo ikke helt usannsynlig akkurat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

@Slemmo

 

Har du fått orden på siktet ditt? Lurer litt på hva C-more hadde å si om saken også? Er i startløypen til å kjøre på i openklassen og ser på flere muligheter...

Lurer litt på dette siktet og liker at det bare monteres i baksiktesporet- men holder det? En ting er siktet, men klarer hele konstruksjonen bank over tid....?

Liker dette av flere grunner, slipper egen og dyr montasje som igjen i mitt tilfelle måtte byttet ut CR-Speed hylsteret mitt. Sikte, langt løp og komp. Good to go! :)

Link to comment
Share on other sites

C-More har sagt at jeg bare kan sende det til dem, men siden jeg er treig som f¤%& så ligger det her enda. Har forsøkt å forstå meg på websiden til UPS, men det var komplett umulig, DHL var grisedyrt. Så kommer bare til å gå på posten en av dagene og sende det rekommandert med forsikring e.l. så får vi se hva som skjer.

 

Men skulle jeg montert noe rett på sleiden tror jeg kanskje jeg ville valgt Deltapoint, RTS2en er ganske stor ift til en del andre microRDer, ser liksom ikke helt for meg den sleidemontert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pass på at du får dem til å sende med en erklæring i tillegg til merking om at det er reparasjon.

Jeg måtte betale toll helt på nytt igjen da jeg fikk fikset et C-more, og da jeg endelig fikk erklæringen fra dem .. gadd jeg ikke å begynne krangelen med tollvesenet.. :oops:

 

Siphon

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...