Jump to content

frustrasjonstråd Jaktpartner Gjøvik!!


Norrøna

Recommended Posts

Historien her begynte da eg sendte inn rifla mi i sommer, til montering av lyddemper og diverse til Jaktpartner Gjøvik...

 

Etter 2 måneder! :shock: (Grunnet manglende leveranse/feilproduksjon av demper) fikk eg den endeli igjen.

For på banen og testet den, veldig fornøyd :D

 

Ikke fullt så fornøyd blei eg da han eg hadde lånt koffert(plast) av for å sende våpenet oppdaget at håndtaket var knekt/skadet.... :(

 

Hadde ikkje merket noe eg, hadde det travelt me å teste børsa :roll:

 

Siden jeg hadde pakket inn hele kofferten i kraftig papp for å ungå dette, mente jeg at de ville være så smarte der nede at det gjorde det samme når de sendte den tilbake, ikke at de skulle surre litt gråpapir rundt!! :evil:

 

Ringte til posten først, niks, for dårlig innpakning, ingen erstatning...

 

Ringte da til daglig leder(som hadde vært min kontaktperson), og forklarte saken.

Han var hyggeli og blid han, dette skulle han ordne, og sende oppover en ny koffert med en gang. :)

 

Og eg trodde på han... etter 2-3 uker begynte eg å lure på hvor kofferten ble av, så etter 3-4 tlf fikk eg tak i ham, og lurte på hvor den var blitt av?

 

Den var rett rundt hjørnet den, med en gang den kom fra leverandøren skulle han sende den til meg... ok, flotte greier tenkte eg.

 

nye to uker, og flere tlf, skulle komme snart.

 

osv...

 

osv...

 

Siste gangen eg prata med han var for en måned sia(på en torsdag), da skulle han få inn førstkommende mandag, og sende videre med en gang. Siden har eg ikkje fådd tak i han. Har lagt igjen nr og adresse fleire ganger, ingen tilbakemelding...

 

 

etter 4 måneder med venting klarte eg ikkje meir, samvittigheita mi tillot ikkje å la kompisen min vente meir på ny koffert, så eg bestilte rett og slett en ny koffert fra jaktdepotet..(idag)

 

Spørsmålet mitt er om det er sånn det skal være? burde han ikkje skaffa en koffert en annen plass? eventuelt betalt? Skal no vel tross alt være en servicebedrift.. :evil:

 

Men ÈN ting veit eg, og det e; ALDRI MEIR JAKTPARTNER GJØVIK!!

Håper han dukker opp på villmarksmessa her oppe til neste år :twisted::twisted::twisted:

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som du har dårlig erfaring med jaktpartner Gjøvik.

 

Jeg kjøpte meg en ny børse gjennom J-Gjøvik i sommer/høst, fikk meget god service og hjelp med innbytte av den "gamle" børsa mi !

Personlig er jeg meget godt fornøyd med Jaktpartner Gjøvik.

Alle kan vel oppleve en dårlig episode med firma/personer,men i det store så er vel meget bra !

Link to comment
Share on other sites

Det går ofte slik når en mindre butikk vil leke store og gaper over mer enn de har tid og folk til!Til tider er alt bare kaos der..må være bedre og være litt mindre og heller sette kunden i fokus og yte topp service?Jeg lar heller være å dra inn i slike butikker med sure gretne folk som har for mye å gjøre,og er misfornøyd. :evil:

Link to comment
Share on other sites

Huff dette var ikke bra og lese Norrøna...

 

Men jeg kan forstå dette fra din side og må si jeg heller ikke er imponert over hvordan ting gjøres til tider der. Jeg selv prøver og gjøre så godt jeg kan med mine restreksjoner og hjelper de jeg kan hjelpe.

 

Men jeg håper du ikke gir deg og tar saken oppigjen med Ola og får ordnet opp i dette tror jeg har snakket med deg på tlf og gitt beskjed til han men jeg viste ikke mere om dette før nå.

 

Håper du vil handle fra oss senere på messe og slikt men en dårlig erfaring er ikke lett og bli kvitt(har selv opplevd dette hos andre forhandler som jeg ikke skal henge ut)

 

Mvh: Øystein

Link to comment
Share on other sites

Joda, kan nok stemme at eg har prata me deg:) e ikkje meininga å klage på verken deg eller andre ansatte, e som sagt(skrevet) Ola eg har prata me. :?

 

Hehe, har ikkje gjedd opp riktig enda... Va rett og slett bære endel frustrasjon som måtte ut.... Heller her inne, enn heime på kjerringa, det hjelpe iallfall ikkje :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hei hvordan gikk det med denne saken?

 

Har også handlet endel i denne sjappa og har kommet fram til noen ting.

 

Masse folk som jobber bare deltid, noe som lager masse rot da de ikke kan gjennomføre hele handelen med en kunde. Kunden blir dermed kastet rundt fra den ene til den andre, alt ettersom hvem som er der.

 

Har opplevd stor forskjeldsbahandlig av kunder. Ikke bare måten de blir møtt men også tilbudspriser på samme vare.

 

Mye og jeg mener mye rot i bestillinger og slike ting....Har hatt varer i bestilling i 4 måneder og får bare høre kommer snart :evil:

 

Har hørt på banen at det er mange som handler andre steder pga dette og ting som de tar seg veldig godt betaltfor forhold til en liten time i bil kan kjøpes for en langt lavere pris.

 

Sånn da fikk jeg blåst ut litt sinne og slapp og lage en egen tråd :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Fortsetter i denne tråden da jeg har skrevet her før.

 

Varene jeg bestilte dukket aldri opp bestilte direkte fra midway selv og fikk de på under 1 uke. meget svakt av en butikk :evil:

 

Var på lillestrøm i dag og var innom butikken og skulle kjøpe børse. Ble totalt oversett og valgte å gå til winge der fikk jeg hjelp så det holdt og kommer nok til å kjøpe fra de selv om jeg bor 10 min fra jaktpartner gjøvik.

 

Kommer nok aldri til å sette mine ben innom den butikken igjen og vet om flere andre i distriktet som heller tar en lørdagstur til børselars og handler det vi trenger eller kjøper fra nettet det som en kan av det....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...