Jump to content

Jakt og fotosafari med kona. Matswani safaris?


Jeger68

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg har vært en tur I Sør-Afrika og en tur I Namibia på jakt tidligere. Nå fyller kona 50, og jeg har lyst til å invitere henne med på en tur så hun også får oppleve det sørlige afrika. Det må da bli en tur som ikke bare har jakt. Kona vil vel helst ikke jakte, men jeg synes det er litt bortkastet å reise uten å jakte ;-)

 

Siden kona skal være med bør det være ok standard op lodgen, gjerne med basseng osv, og muligheter for noen dager med andre aktiviteter som fotosafari osv. Jeg har ikke ubegrenset med

 

Har kikket litt på siden til Matswani safaris. De har en kombinet jakt og safaritur til en ok pris. Er det noen som har erfaring med Matswani, eller har andre forslag?

Link to comment
Share on other sites

Kan på det sterkeste anbefale Shona Hunting Adventures i Namibia.

De skreddesyr akkurat det du vil ha i et land der naturen og dyrelivet er fantastisk.

Rent, sikkert og vennlige mennesker over alt.

 

Bo i hovedcampen på Tualuka og jakt derifra på frittgående vilt uten gjerder, (kan også dumpe borti Namibias "desert elephant" som ofte er i området), pluss besøke Etosha National Park som er helt unik i verden (overnatting) .

 

Mulighet for haifiske ved kysten og tur med firhjuling i de utrolige sanddynene.

Johann og Vera Veldsman tar dere inn i sitt hjem og vil gi dere en opplevelse dere aldri glemmer.

Dette er vel det nærmeste en kommer jomfruelig land og urørt villmark i sørlige Afrika for oss vanlige dødelige.

 

Ta kontakt med de på mail, men jeg tror de også har en norsk agent nå.

 

http://shona-adventures.com/" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

http://www.etoshanationalpark.org/" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

Jeg har en jaktrapport fra Shona her:

viewtopic.php?f=54&t=53246

Link to comment
Share on other sites

Matswani er tilsynelatende billig ja, men du vet jo ikke hva ting vil koste når det heter "fra DKK 12.990". Det meste kommer jo i tillegg til mer eller mindre ukjente priser. Her som ellers får du vel stort sett det du betaler for. Men er dere fornøyd med å jakte i ulike hegn og ta "fotosafari" på en 4000 ha privat farm med antiloper, så er det sikkert helt ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...