Jump to content

Hvilke grener for en Glock 34?


zerkesh

Recommended Posts

Heisann og hopp.

 

Presterte å slenge meg på kjøpet av en Glock 34 uten egentlig å tenke hva jeg skulle bruke den til så jeg håper de

vise menn her på Kammeret kan fortelle meg hvilke program den kan brukes til, evt om den ikke må moddes for å passe

inn i enkelte av de osv.

 

Mvh

-Z

Link to comment
Share on other sites

Tja, skjøt med en G26 (Gen3) på sivilpistol stevne her forleden. Vil ikke si at den var det verste handikapet jeg har vert borti. (Men foretrekker G19 Gen3 med Glocworks Fulcrum avtrekk, skulle ikke tro det var Glock man skjøt med). Men ikke akkurat for Producion nei. :wink:

 

Foretrekker G19 gen3 fremfor G34 eller G17 fo den del, skyter rett og slett bedre med G19. (Skyter normalt Pardini PC/GT 45/9 Så man skulle ikke tro at den mindre G19 var å foretrekke, men slik er det altså).

 

 

G34:

NSF Militærfelt.

NSF Grovfelt.

DSSN Standard.

DSSN Open.

 

Kan tunes til nesten det uigjenkjennelige til alle ovenistående program. NSF Militærfelt har høyest krav til avtrekksvek med 1360g, men så langt ned kommer man uansett tuning ikke. OBS! Kun DSSN Open tillater comp, slideracker og optikk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...