Jump to content

Forskjell i treffpunkt med Norma Elite Ekspress og Forbedret


MarcusJohansen

Recommended Posts

Hallo! :D

Har et lite problem, jeg skjøt opp i går og da brukte jeg mine siste Norma Elite Ekspress patroner. Planen var å kjøpe nye i dag, men nå ser jeg at de har en ny og "forbedret" versjon.

Hvordan er treffpunkt forskjellen på disse?

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den gamle versjonen i Bergen? Reiser på hytta i morgen så må få kjøpt de i dag, altså ikke på nett.

Taknemnelig for all hjelp!

 

Ps. Er i 308win.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er treffpunkt forskjellen på disse?

Dette og liknande spørsmål er stilt eit utal gonger her på Kammeret. Og svaret er alltid "prøv sjølv". Ikkje fordi ingen vil hjelpe deg, men fordi ingen kan hjelpe deg. Børse A kan setja ammo 1 og 2 i same samling, mens børse B kan setja ammo 1 og 2 tjue cm frå kvarandre...

 

Det er heller ikkje alltid hjelp i å få tak i ei ny pakke av same ammo som du har brukt før. Det kan vera gjort små endringar i produksjonen som gjer at treffpunktet blir endra. Difor må du uansett skyte inn på nytt om du ikkje får tak i ammo frå same produksjonslot som den du hadde frå før. Det står lot-nummer i/på pakka frå dei fleste (alle?) ammoleverandørar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...