Jump to content

Hva slags Tanfoglio kan jeg skyte i flest klasser?


FarentilBirger

Recommended Posts

Ganske ny her inne og skal snart kjøpe en Tanfo. hadde jeg tenkt. Har mest lyst på Limited Custom men vet ikke hvor mange klasser jeg kan delta i med den? Ikke god på dette men vil forsøke å konkurrere mest mulig. Den ser litt "modda" så kanskje det begrenser litt med klasser å delta i? Er det en begrensning på 5" løp i noen klasser også slik at Gold Match ikke går (6" løp)? Alternativet blir event. å kjøpe en Stock III.

Hvem klasse arrangeres det flest konkurranser i på østlandet?

Håper at noen kan hjelpe en nybegynner litt...

Link to comment
Share on other sites

6" 9mm kan du bruke i grov, og militær i NSF

 

Skal du begynne med dynamisk(DSSN), må du ha 5"

 

6" 9mm kan du konkurrere med nesten hver helg på østlandet i NSF (går utifra det er der du er medlem) noen helger også 2-3 konkurranser, det er f.eks eleverum til helgen, og det var på hokksund i går.

 

De aller fleste konkurranser har militær, og grov. Er kun spesialfelt ala lommepistol/revolver/magnum som ikke alle arrangører har.

 

Bra du er motivert for konkurranser, fikk med en fra klubben som har vært medlem noen år på første approberte i går, og allerede etter første standplass lurte han på hvorfor han ikke hadde gjort dette før, han gikk flere runder og storkoste seg, og var klar for neste stevne, er ikke skummelt eller stress.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...