Jump to content

Trening Oslo/Akershus/Romerike


Recommended Posts

Hei.

Jeg sliter med å få relevant trening (stager med ulik vanskelighetsgrad) på klubben jeg er med i.

 

Er det noen klubber i nærområdet (oslo nord / lørenskog) +/- 40 min.biltur, som har praktisk trening mandager eller torsdager ? Og som bygger stager og trener gjennomkjøringer for å luke ut feil, etc ? (Ikke bare står og skyter på blink)

 

Da kan dere få dere et nytt medlem om interessert :-)

Link to comment
Share on other sites

OKTS har trening på torsdager i Hula (normalt internmatch på tirsdager), men hva som gjøres med tanke på bygging er opp til de som møter opp.

Personlig mener jeg det er bedre å trene spesifikke ting enn å hele tiden bygge lange stager.

Link to comment
Share on other sites

Hei og takk for svar. :-)

 

Jeg skjønner at man må trene spesifikke ting, men det blir vel noe man kan gjøre individuelt på baner. Jeg er rimelig fersk, så trenger tid for å mestre bevegelser luker, etc.. Og egentlig finne ut av hva jeg må fokusere den individuelle treningen på. Til nå har jeg bare fått trent på kurset (Som var i annen klubb) og godkjenningsmatchen, +en ny match (Hvor jeg ble DQ´et :-( )

Ellers så har jeg kun fått trent på trekk fra hylster, mag-bytte.. Men det er mot en blink og en retning..

 

Kan man bare møte opp i OKTS hula torsdagen da? Eller må man søke på noe vis?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...