Jump to content

Godt skrevet om jakt på store rovdyr og anmeldelser


Hammersh

Recommended Posts

Lensmann i stor-Elvdal om bruk av anmeldelser for politisk vinning

 

http://www.politiforum.no/no/meninger/kronikker/2013/Politiet+-+et+redskap+for+s%C3%A6rinteresser%3F.d25-T2dfG3s.ips

Får ikke URL til å funke sitter på iPad kanskje en Mod gidder å fikse det

Hvis ikke får dere klippe å lime.

 

Nå skal den linken virke. ha en fin dag :) BRM,moderator

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kan godt tenkes det er samme linken, finner den ikke.

 

Synes poenget er godt. Ser Noah igjen sier noe lignende i dag. Anbefaler kommunen å anmelde.

http://www.nrk.no/nordnytt/ekkelt-med-revekadavre-1.11670963

 

Jeg anbefaler noen å anmelde Noah for å uttale seg i avisa for det kan være brudd på grunnloven. Jeg gidder ikke å sjekke om det er ytringsfrihet her i landet, men det er jo ikke så viktig om det er et lovbrudd eller ikke. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra kronikk.

 

Alt av rovdyrsaker vert blåst ut av alle proposjonar! Fy f**n for eit sirkus.

Det begynner med store ord frå interessene på begge sider i "konflikten". Media skjønner at dette er sprengstoff og blåser det opp. Og so bit politi og påtalemakt på.

Eg syns for all del det er viktig at dei som driv ulovleg jakt og faunakriminalitet vert tatt, tiltalt og straffa! Men vi ser at ressursbruken er veldig avhengig av kva type dyr det er snakk om. Medan man kan sleppe unna med ulovleg jakt på det meste anna her til lands, so må man rekne med å verte sikta og etterforska sjølv ved lovleg bruk av nødverge på dei fire store rovdyra.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...