Jump to content

Advokat i Rogaland!


Meisterjaeger

Recommended Posts

Det er vanskelig å svare på uten å vite hva saken gjelder.

 

Hvis politiadvokaten er nogenlunde oppegående får han antagelig støtte av POD.

 

Jeg vet om en rekke avslag fra POD som ikke har basis i lov, forskrift eller rundskriv.

Feks var det ett forummedlem som fikk avslag på en .460 Steyr med begrunnelse i at den var for "langtrekkende" :roll:

 

De baserer seg på at folk ikke orker/har råd til en rettsak, og det er jo en fin, demokratisk måte å forvalte loven på :evil:

 

Det er noen advokater her på forumet som har engasjert seg i saker ang våpen/jakt så det er mulig du får noen gratis råd hvis du legger frem saken.

Hvis du ikke vil det er vel det beste rådet å bruke NJFF medlemsskapet for det det er verdt.

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

En liten oppdatering...

 

Jeg har sendt papierene til NJFF og for håpe at jeg for råd der, dessuten har en advokat fra forum meld seg, det var jo bra.

 

Jeg skreiv en litt på sluttstykke om saken, men jeg vil vente hva advokatene sier om saken og da skal jeg nok kommer ut av skapet, hvis det greit.:wink: .

 

Takk for svarene...

Link to comment
Share on other sites

og da skal jeg nok kommer ut av skapet, hvis det greit.:wink:

 

Alt i orden det, men du trenger ikke advokatbistand for å komme ut av skapet vet du....

En boks vaselin og et par høyhæla sko i str 44 så er du på god vei ut :wink:

 

Neida. Lykke til, og for oss som har måttet ty til advokater, så håper jeg du slipper litt rimelig unna i hvertfall :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...