Jump to content

Salg av tomhylser


PrecisionLapua

Recommended Posts

Takk for hurtig svar.

Ja, det virker i hvert fall ganske logisk. En tomhylse er,i mine øyne, like (u)farlig som alt annet skrapmetall. Men vet du om det er greit å legge ut en annonse på finn, hvor jeg åpenlyst annonserer salg av tomhylser? Det dreier seg om engangskutte 6,5x55 Lapua hylser, så det er ikke noe uvanlige greier.

Link to comment
Share on other sites

Det er heilt problemfritt å annonsere med sal av tomhylser der ein måtte ynskje, så lenge dei ikkje er isett ny tennhette. Somme handels- og auksjonssider, som f.eks. ebay, har eigne reglar som forbyd sal av tomhylser, men eg har ikkje høyrt noko om at dette gjeld salssider i Noreg.

Link to comment
Share on other sites

Kjempegreier, da er det bare å begynne med sortering av hylser. Jeg er derimot litt usikker på hvordan jeg skal annonsere det, både med tanke på pris og volum. Jeg tenker at pluss/minus 2 kroner per hylse må være et greit utgangspunkt. Antall er jeg derimot litt usikker på. Jeg har flere tusen hylser jeg har lyst til å selge, men jeg er ikke sikker på hvordan skyttere generelt sett liker å kjøpe hylser. Blir det f.eks voldsomt å kreve at folk må kjøpe minimum 500 hylser om gangen, eller er det greit?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser den med at 6,5x55 ikke akkurat er mangelvare. Jeg kan derimot garantere at mine hylser er engangsskutte. Den garantien har man ikke hvis man plukker opp andre folk sine hylser på standplass. Men såklart, jeg skjønner at det ikke er verdt sin vekt i gull ;) Dersom det allikevel skulle være noen der ute som er interessert, så send meg gjerne en PM. For å presisere, det er Lapua 6,5x55 SE hylser det er snakk om.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...