Jump to content

Glock, usp/p30 eller mp9?


S.Arnesen

Recommended Posts

Er i prosessen av å bytte min nåværende 9mm, kjøper avventer papirer bare. Da må jeg begynne å lete etter min neste erobring og siden polymerbasillen har bitt tak i meg har jeg nå lyst på en polymer pistol til grovfelt. Valgene står foreløpig imellom Glock 17, hk usp, hk p30 eller sw mp9. Men da kommer alle tankene og spørsmålene :lol: Har i dag en glock 22 som jeg liker å skyte med, derfor heller jeg mest over på en annen type nå for variasjonens del. Frister veldig med en mp9 da jeg har kjent litt på den og følte at den passet meg veldig bra. Nå har jeg jo som nevnt en glock og der er jo muligheten for ettermarkedsdeler enorm, men hvordan er markedet for ettermarkeds sikter, fjører osv for mp9? usp har jeg veldig blandede følelser for, den er egentlig bare tøff, ikke spesielt god for meg å skyte med. P30 fungerer greit nok.

 

Tar også imot andre alternativer om noen har noen jeg bør sjekke ut. Shadow har jeg ingen interresse av.... :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar. Jeg heller mer og mer mot mp9, da den "er der" med engang jeg tar i den. Usp er vel mer call of duty sjangeren i meg som ønsker seg, og jeg har merket meg at det titt og ofte ligger slike til salgs på finn. Sw mp9 er det relativt få imellom så jeg tar det som ett tegn på at folk er fornøyde med den.

 

Noen som kan tipse om hvor man får justerbart baksiktet til mp9?

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med ny Pistol, har en sterk mistanke om att jeg ender med samme våpen.

Har ikke prøveskutt en enda, men den ligger sykt godt i min hånd (i motsetning til USP som rett og slett var ubehagelig å holde).

 

Luft versjonen av M&P 40 står i skapet, og er knall god å skyte med. Produsert av Umarex for S&W og skal være ganske lik i karakter som M&P 22 (som egentlig er en Walther). Ligger så godt i hånda att jeg trolig kan skyte greit nok selv om jeg teiper over siktene, og det burde være en pekepinn på att våpenet passer (tror jeg skal prøve).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...