Jump to content

Hvordan liker du denne?


JegerWSM

Recommended Posts

Hadde et treskjefte til en Remington modell seven til overs. Litt for mye fritid og kløe i hendene, så da måtte jeg jo finne på noe.

 

Her er resultatet:

 

IMG_0744_3852_zps0699dd08.jpg

Hele stokken er dekket med olivenfarget matt lakk og så dekket med seks strøk plast-dipp-lakk, fage "smoke".

 

IMG_0748_3856-1_zps3158c84b.jpg

En liten "luke" og plass til fire skarpe... Har frest ut av stokken her og der, herligheten veier ca 1 kg med fire ombord.

Link to comment
Share on other sites

Takk for stor interesse :)

 

Jim114: Skal tenke på å filme neste prosjekt, men er det noen som ønsker å se filmer jeg har laget, så kan dere besøke http://www.youtube.com/results?search_q ... eiser&sm=3" target="_blank" target="_blank

 

Brendjord: Dersom du spør om konstruksjonen er blitt svakere, så har jeg beholdt all styrken rundt pistolskjeftet. Det er ikke gjort noe fra låskassområdet og bak pistolskjeftet. Klart om du skulle kjøre over kolben med bil, så vil den nok sprekke.

 

Det som tok lengst tid var å få tilpasset hullene til mine 308 W. Hylsene er konet så jeg har borret opp med tre forskjellige borr. Måtte på maskinforretning for å få tak i riktige størrelser. I bunnen, dvs kulene står inne i en skumplastpølse som er stukket inn i fra enden av kolben. Dette gjør at jeg kan snu stokken opp ned uten at patronene løsner, men samtidig som de er lett behaglige å ta ut om en skulle trenge dem i hu og hast.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...