Jump to content

Hvor kjøpe foam / skum til våpenkasse


Vizla

Recommended Posts

Har anskaffet en storm case im3300. Idden med denne var å kunne bytte skum etter hvilken våpen konfigurasjon jeg benytter. Dette var en god ide, helt til jeg så prisen på foamen. Helt vanvittige 3000,- :twisted: Dette på et plastprodukt som koster nesten

 

:arrow: Da blir det naturlige spørsmålet, hvor kan en få kjøpt foam e.l. som en kan benytte?

Link to comment
Share on other sites

Dette var en god ide, helt til jeg så prisen på foamen. Helt vanvittige 3000,-

 

Hvor har du denne prisen fra?

Sikker på at det ikke er en missforståelse ute å går?

Ekstra foam sett fra Pelican case er 75$

Nå skal det sies at frakta på dette er sikkert ugunstig(?) Tar mye plass, men lite vekt osv

Link to comment
Share on other sites

Ta kontakt med Berg Emballasje. De leverer Stratocell som de kan skjære til etter mål. Hvis du velerer en 3D-modell/tegning i Autocad-format så kan de laste denne rett inn i skjæremaskinen. Du må sannsynligvis bygge opp av flere lag med skum, da dette kommer i gitte tykkelser. Jeg trengte å få laget en skuminnstats til dekketøyskuffen i offroad-camperen vår.

Jeg bare sendte de autocad-fila på mail og hentet de ferdige skumplatene hos Berg. Jeg betalte 150,- for hele skuffeinnsatsen.

Slik ble resultatet:

skuff.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Skal bytte ut en foamplate i min stormcase.

Men finner bare komplette sett med foam, og da til en ganske stiv pris.

Tja, Jysk selge barnemadrasser som er 5cm tykke, dette skulle passe ganske bra siden originalplata er 45mm.

Gulhvit madrass, den gjør garantert jobben like godt som den svarte plata som ligger der originalt, men selvsakt ikke like pent.

Kan man farge skumgummi ? lakkere?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...