Jump to content

Pistol treningsdagbok program/App


wolfen

Recommended Posts

Shooters diary og shooting results er to apper som er i nærheiten ialefall.

 

Førstnevnte har eg testa litt og den funker greit den. Her kan du legge til bilder til den aktuelle treningsrunden og så kan du plassere treffene dine rundt på den aktuelle skiva. Greit for oss som ikkje har elektronikk ialefall.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har brukt den i dag på stevne og den fungerte utmerket.. Farvel notisblokk. :)

 

DA fikk jeg brukt samsung nettbrettet til no fornuftig allikevel :)

Skal titte litt nærmere på det, tro om det er norsk i betalversjonen som koster HELE 16 kroner og noe. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har laget et Windows-program for å loggføre ladninger, skyting m.m. Skrevet i .NET med MS SQL Express som database. Kjører foreløpig kun på PC med Windows.

Har selv funnet god nytte i dette for å holde oversikt over hva som er ladet, og hvor dette er skutt. Holder oversikten over beholdning av ammo og ladekomponenter. Har mange smarte løsninger, som opptelling av tomhylser på vekt, automatisk ajourføring av lageret av komponenter ved registering av nye ladninger. Utskrift av skytelogg, pr. våpen og/eller program (kan benyttes ved våpensøknader), utskrift av laderespter, med eksport til pdf og Excel. Registering av enkle eller detaljerte resultat fra stevner. Bare testet med NSF, men man definerer opp egne konkurranse-program selv etter behov.

 

Vurderer om dette er noe som flere kan se nytte i, og er villig til å betale noe for. Kanskje noen her som kunne være interessert i å prøve dette ut, og som kan tenke seg å stille opp som testbruker?

 

Gjenstår selvsagt ennå en del før jeg er helt fornøyd med programmet (det blir jeg vel aldri), men det er vel egentlig klar for å kunne testes ut av spesielt interesserte brukere. Den som ønsker å bli testbruker må være erfaren med bruk av PC, og installasjon av programmer, da installasjonsprosessen fortsatt er temmelig manuell.

 

Programmet ble primært skrevet med tanke på loggføring ved hjemmeladning, men kan nok være nyttig for de som bare skyter fabrikkammo også.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...