Jump to content

Treningsammo for 223 dynamisk


UltimaRatio

Recommended Posts

http://www.jaktdepotet.no/display.aspx? ... rodid=6058" target="_blank" target="_blank

Denne er noe av det rimeligste du kan få og jeg har selv skutt over 2000 skudd av denne uten problemer i mine våpen (Colt AR-15, HK SL8 og Steyr AUG). Det betyr dessverre ikke at den fungerer like bra i alle våpen. Kjenner ett par som har prøvd denne i Ruger mini 14 med mindre hell.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Barnaul har fungert upåklagelig gjennom flere løp, presisjonen kan ofte bli bedre, men er som regel god nok, ihvertfall til trening. Hvor mye du trenger avhenger av ambisjonsnivå.

Sist det ble handlet inn var det 30 000 stk, da ble prisen også bra. Kan du kjøpe mengder, blir prisen som regel veldig mye bedre en om du kjøper en kasse.

Link to comment
Share on other sites

Interessen for å gå ned i pris er sikkert begrenset på grunn av begrenset tilgang på nye varer å fylle lageret med.

Å gi rabatt for å tømme lageret er lite lønnsomt når det er usikkert om det kan fylles rimelig kjapt.

Da er det mere lønnsomt med litt høyere pris og varer på lager.

 

Canada Ammo er billigere, men det hjelper lite når de er utsolgt for .223

https://www.canadaammo.com/product/byCa ... on/?filter[Calibre]=.223+Remington

 

Tilgangen på ammo er fremdeles knapp og det kan komme til å vare en god stund til.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Hvordan fikk du til å kjøpe inn 30 000 skudd når man maks kan ha 10 000 lagret? Er det noe jeg har oversett her?

 

Selgeren er neppe opptatt av hvordan man oppbevarer patronene, forøvrig er det en svært udramatisk sak å få utvidet tillatelse på antallet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...