Jump to content

Oryx 180 grs .30 kal


LeivVidar

Recommended Posts

Jeg har kjøpt fra Midway, for de har faktisk best pris, men ser at de ikke har nå. Hva med Landrø? Har faktisk ca 60 stk du kan få kjøpe hvis det er krise. Men hva med å bruke 165 grs Hornady Inter Bond, funker like bra, og har bedre BC, lades omtrent som 167 grs Scenar. Jeg har byttet fra Oryx til Inter Bond.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt fra Midway, for de har faktisk best pris, men ser at de ikke har nå. Hva med Landrø? Har faktisk ca 60 stk du kan få kjøpe hvis det er krise. Men hva med å bruke 165 grs Hornady Inter Bond, funker like bra, og har bedre BC, lades omtrent som 167 grs Scenar. Jeg har byttet fra Oryx til Inter Bond.

 

Har noen 165 InterBond ferdig ladet, men jeg sleit veldig med ujevn presisjon da jeg var på banen i går for å skyte inn! Så jeg ble veldig usikker i går.. Dette er et veldig vanlig problem etter hva jeg har lest av andre brukere av IB.. BTW, Midway har ikke hatt Oryx på lager siden i fjor.. Har sjekka til stadighet.. Men hvis du har Oryx å selge så tar jeg imot ;) Skal bare ringe 'Depoet på Fauske i morgen å høre så jeg kan kjøre å hente dem i morgen isåfall å få skutt in på nytt i helga. Skal på jakt på torsdag sjøh...

Link to comment
Share on other sites

hmm.. da fikk jeg ikke med meg det salget da :? Fikk ikke til IB i går. Da skjøt jeg flere skudd etter hverandre for å få den korrekt innskutt. Jeg kunne få slengere ute i 8'eren, og det i benk! Og det er alt for dryt synes jeg.. Men jeg kan ta kontakt med deg i morra etter jeg har snakket med Depoet. Tror jeg enda har nr ditt, Rolf

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...