Jump to content

video om demontering av x-esse


runev78

Recommended Posts

på youtuben er den mage fine videoer om demontering og montering av diverse våpen.

Jeg har en hammerli x-esse, og der finnes det svært lite.

 

Jeg skulle bytte rekylfjær på den, og det virker ikke "rett frem" slik som jeg føler de fleste våpen er.

Pluss at det ramlet ut deler når jeg demonterte den sist, og brukte litt tid på hvordan den skulle sammen igjen.

 

Hadde vært fint med en video der... :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det å demontere X-Essen helt er egentlig en ganske grei jobb. Jeg har hatt min i atomer for full rens og oljing to ganger nå, kun ved hjelp av å se på en sprengskisse (har ikke montert LPA baksiktet av sleiden, men ellers har alt vært i deler). Det eneste som kan være litt vrient er å få sammen slagmekanismen, siden man da egentlig trenger tre armer og tre hender, men når man får teknikken går det også greit.

 

Jeg har en sprengskisse på pdf som er mye bedre enn den som er i bruksanvisningen. Husker ikke hvor jeg har fått den fra, men bare send meg en pm med mailadresse, så kan jeg maile den til deg hvis du vil ha den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...