Jump to content

Navn på merkefarge til metallbearbeiding.


Niclas

Recommended Posts

Får spørre her det er samlet mye kunnskap.

Den blå merke veska som ofte kommer i en liten boks med pensel som man bruker ved metallbearbeiding å får at det skal være enklere å se ved bruk av rissenål , hva heter det å hvor skaffer dere det ?

Har spurt på tess, Tools/maskinforetningen og et par andre steder, trudde at dette var brødvare i sånne forretninger men nei da :evil:

Noen tips ?

Navn på produkt så det hadde vært litt enklere å søke hadde også vært fint :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kjempe flott, da har jeg litt å søke på , litt usikker på om den er helt riktig da den jeg tenker på er helt tynn og tørker men er en mulighet å helt sikkert fin til mye av det jeg gjør :)

Har noen tips til den tynne som tørker så hadde det vært topp :) Har brukt noe sprit tusj men blir tungvint.

Hvordan er det forresten å handle fra den siden Tika ? dyr frakt ?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er frakten der i fra TRX 850 ?

Har sett mye snasent som har fristet der i fra men står ikke frakt pris så har ikke turt, stort sett så er det rimelig frakt selv om ikke det står noe men noen ganger er det helt sinnsykt så KAN være litt kjangsespill føler jeg.

Link to comment
Share on other sites

Prussian blue er navnet på fargen, prøysisk blå på norsk. Merkefarge som selges i norge er helt ordinær oljemaling for kunstnere av alle slag. Dette selges av hobbybutikker og du trenger ikke velge prøysisk blå, velg en farge som er lett å se. Har du barn kan du stjele litt i malersakene deres. :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...