Jump to content

Stålepoksy av god kvalitet?


Lindskog

Recommended Posts

Jeg har brukt Biltema sin stålepoksy tidligere til diverse smågreier, og den har forsåvidt funket greit den. Nå skal jeg til med noe litt mer seriøst og ønsker en skikkelig god stålepoksy med høy slitestyrke som jeg kan stole på i mange år fremover. Den skal brukes til å fylle noen hull og hakk og slipes ned så den går i ett med stålet på en glideflate. Anbefalinger?

Link to comment
Share on other sites

jobber i industrien selv. der bruker vi mye produkter fra belzona i tillegg til loctite. gå på hjemmesidene deres og søk under overskriften "løsninger" så dukker det nok opp egnede løsninger.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt,off topic, men det blir forbrukt endel tyktflytende seinherdende epoxy på jobben, vi bruker dog ikke restene som blir igjen i fatene, dette er ofte 10kg i slengen, dersom noen kunne tenke seg å teste ut denne epoxyn til f.eks et stokkprosjekt kan jeg gladelig donere bort litt.

Link to comment
Share on other sites

30Ihmsa, jeg vil gjerne ha stålepoksy ja, da jeg skal bruke det på, vel, stål... :mrgreen:

 

martinJ, det er ikke så fælt off-topic i en tråd om epoksy, så det går nok bra. Jeg har også noen stokker jeg skulle ha bedda etterhvert, og hadde gjerne prøvd noen kilo gratis-epoksy jeg. :mrgreen: Betaler i så fall selvsagt for frakt og slikt. Hva heter den, hva type er det? Uansett, send meg gjerne en PM, så kan vi sikkert avtale en donasjon. :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...