Jump to content

Kjære børsemakere! Hjelp! Tikka M55


andlie

Recommended Posts

Hei !. Jeg har kjøpt meg ei tikka M55 i kal 222. Et fårsåvidt nydelig våpen som etter det jeg har klart å finne får bare skryt. Men jeg har et problem. Jeg vil ha flere magasiner. 2 eller 3. Disse er nærmest umulige å finne til salgs på nettet å folk som allerede er eier av slike ønsker ikke å kvitte seg med dem. Dærfor lurer jeg på om disse kan lages av en børsemaker ?. Evt blikkenslager eller noen som kan slikt ?. 3 skudds magasinet er litt smått for min del... å hva det evt vil komme til å koste. Kjenner en børsemaker som tar 600 i timen så jeg se for meg dette kan bli en dyr afære.

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for tipset !. Har sendt mail å venter spent på svar ! :-). Håper jeg slipper å måtte få fabrikert :-s... meiner jeg hadde en lærer på vidregående (mekk) som meinte at sånt kunne enkelt lages der ved skolen... kunne hørt der også ?

Link to comment
Share on other sites

Innimellom kan Torsbo være temmelig sære på svar til nordmenn ang slike "småhandeler".

Om du har en svensk bekjent, så kan det ofte lønne seg å få denne til å rette en forespørsel dit om det er småting du er ute etter. På våpen etc et de supre å kommunisere med.

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset !. Sendte dem en mail (på svensk) så kanskje jeg klarer å lure meg unna men jeg har en svensk kompis jeg kan få til å ta kontakt med dem :-). Tusen takk for alle tips !. Om noen kommer over denne tråden i ettertid så tar jeg gjærne mot flere råd ! :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...