Jump to content

Single stack mag holder


mikkimikk87

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg er HELT nybegynner når det kommer til Dynamisk sportskyting, men jeg har skutt Standar, nais og felt i et par år nå, men vilvidere til no mer actionfylt :)

 

Jeg lurer egentlig bare på om det er nødvendig å investere masse penger i et DAA speed holder eller om det holder med å kjøpe rimeligere "Ikke" speed holder?

 

Kan ikke tenke meg at jeg kommer til å bli så seriøs i sporten at de 0.2 sekundene ekstra jeg bruker på å relade pistolen har noe å si.

 

 

Hva mener dere ?

Link to comment
Share on other sites

Hehe. jeg lurer vel egentlig på om jeg bør kjøpe dyre mag holdere som er raskere å dra ut magasinet fra eller billige magasinholdere som ikke er like raske å trekke magasinet fra.

 

eller med andre rd. jeg er nybegynner og vil vite hvilke magasin holdere dere anbefaler. og hva er prisen?

Link to comment
Share on other sites

Kjøp DAA Racemaster magholdere. De fungerer helt suverent til Classic (Single stack) uten inserts, og da slipper du å kjøpe nye magholdere om du skulle begynne å skyte andre divisjoner.

Jeg bruker i hovedsak samme rigg med DAA Racemaster magholdere og hylster til både Classic og Open og er kjempefornøyd med det.

Link to comment
Share on other sites

Klatrechris har nesten alt riktig:

 

De er billige (det må jeg kanskje gjøre noe med...)

De varer evig (desverre for selgeren)

men...

De er ikke enkle, de er resultatet av mange års grundig produktutvikling :wink:

 

-Og de anbefales selvfølgelig!

 

Vidar

 

mag.nakling.no

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jeg har bestemmt meg for entern nakling holdere, DAA racemaster og DA single stack race pouch.

 

men det avhenger helt avhvor mange magasin jeg trenger å ha i beltet.

 

må jeg ha mer enn 3 magasin tar jeg den holderen med holder og magnet på.

 

så må spørre om en ting til.

 

hvor mange magasin bruker dere som skyter classic?

Link to comment
Share on other sites

Litt dust å si det av deg da, siden jeg nå skulle reklamere for Doc Hawkins rigger med minst 3 doble holdere...

wb1-web.jpg

Fra: http://leatherco.net/

 

Hvilket minner meg på at jeg lurer på om jeg trenger et webley hylster eller fler...

 

Men ja, man kan nok fikse det med 4 + 1 magasin også - men med 6 så har du en palss til alle magasinen før "make ready" Og slipper å knote i lommer og slik, samt at du har minst et ekstra å miste i bakken på et ugunstig tidspunkt...

Link to comment
Share on other sites

Apropos brystlommer og Open; Nå er det ikke lenge igjen til Moss Indoor Open 2013. Så ved et lykketreff idag at betalingsfristen er fremskyndet til, nettopp; idag.

 

Til TS: Kan være greit å ha med 6 magasiner; Noen ganger trenger man bare mer skudd enn man helst skulle klart seg med, og da det kan være uheldig å stille med for få magasiner på Hot Range, da må man hente dem der de er, feks i brystlommer...

Jeg har totalt 6 magasiner, hvorav 5 i beltet. Skyter minor. Classic, vel å merke, ikke Open ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...