Jump to content

CZ 455 American 22 LR eller CZ 455 Standard 22 LR ???


Skidoo1000

Recommended Posts

skal kjøpe salong til helga og da kunne eg trengt litt tips om slags type eg burde kjøpe!

 

CZ 455 AMERICAN 22 LR MED TASCO 3-9X32 kr 4899 tilbud er da du får med kikkerten med på kjøpe!

 

CZ 455 STANDARD 22LR MED LYDDEMPER kr 3890 lyddemper fra Schultz & Larsen med på kjøpet!

 

slags våpen burde eg å kjøpe? høtt er mest fornuftig? kom gjerne med erfaringer og begrunnelse av svare ditt!:)

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg bare skyte inn her at american-stokker er noe møl? Jeg har siste året skaffet meg tre rifler, alle med amerikansk stokk, alle like idiotisk dårlig egna med kikkertmontasje. Legge noen hundrelapper ned i THLR sin cheek rest når den kommer.

 

Kydex-trikset er jo også kjekt da. Men bare så du vet det, rette, amerikanske stokker er noe pussig fjas som jeg ikke kan skjønne har blitt så populært.

 

EDIT: Det er ikke feil å legge ned litt penger i en ny stokk om noen års tid heller. CZs salongrifler er upolerte diamanter! Får pengene får du et kvalitetsvåpen med en konstruksjon som har bevist seg gjennom mange tiår. Salongen jeg lærte meg å skyte med var en BRNO .22 - Nesten identisk med dagens 427 - og selv om den er over tretti år gammel, ikke har blitt pussa siden den ble konfirmert, så skyter den rett som bare juling i dag. Det er vel anvendte penger både å kjøpe en billig stokk med bedre ergonomi, og å få en børsemaker til å stille og polere avtrekk og kanskje gnikke litt på sluttstykket for lettere gange. Men at amerikansk stokk er så bra er jeg ikke enig i.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...