Jump to content

Hylster til X-esse Stenvaag


Einarson

Recommended Posts

I dag kom det en X-esse Stenvag i posten :D . Liker best å ha pistolen i hylster under felten og helst i et som passer. Derfor lurer jeg på om noen som vet om noen som passer bra. Har lett rundt på nettet, men ikke funnet noe som er spesialtilpasset x-esse kurz. Er det noe som vet om det er en annen pistol fra andre merker som så lik at et hylster vil passe min pistol. Kom med forslag.

Link to comment
Share on other sites

20130906_194948_zpsc90162d1.jpg

 

20130906_194940_zps10b69bd7.jpg

 

20130906_195012_zps683d056c.jpg

 

Eg har ein X-Esse kurz, og har slite med å finne det same, men av utforming, er det Glock 17 / P80 som kjem nærmast.

 

Eg har hatt min X-Esse både i Safariland, Fobus, og Serpa-hylster i kydex, og det funka dårleg, då pistolen blir liggjande og "rangle" i hylsteret, sjølv med stroppa på. Etter ein opprydning i alt av gammalt våpen-tilbehøyr, fann eg att eit gammalt ebay-hylster i tøy, som eg brukte for eit års tid sidan til ein Glock 17, og tenkte at eg kunne prøve dette, og Hämmerlien min passa nesten perfekt oppi den. Med tommelstroppa på, har pistolen litt bevegelse fram og attende når eg har på hylsteret i beltet, men ikkje nok til at eg risikerar å miste den, samstundes som at hylsteret er utforma slik at hylsteret går akkurat klar av magsinutløysaren. Utruleg kjekt hylster,og du finn garantert eit tilsvarande att på ebay.

 

I forhold til forlengja løp, finn tilsvarande løpslengde i en glock-variant, og kjøpe eit hylster som passar til denne. Det funka iallefall for meg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...