Jump to content

oppskrift på saus med lammefond fra Rema 1000, HASTER!


magnum_mauser

Recommended Posts

Skal grille lammelår til venner i kveld og våger ikkje å servere steika utan saus. Rema 1000 har solgt lammefond der Erling Sunndal hadde satt navnet sitt på denne. Og på den sto det også ei komplett oppskrift på saus. Rema haddd ikkje inne fond, eg klarer ikkje å finne oppskrifta på nett - nokon som kan hjelpe meg?

Link to comment
Share on other sites

Erling Sunndal? Akkurat som det skulle være et kvalitetstegn å sette navnet hans på noe som smaker akkurat ingenting.

 

Nei, ta deg sammen og perfeksjoner heller din egen saus ... når du først kan det kan dette varieres i det uendelige med forskjellige typer og smaker.

 

Inntil da kan du jo begynne her: www.google.no

 

Søk på saus til grillet lammelår

Link to comment
Share on other sites

Eg har aldri hevda at det er noko kvalitetsteikn at det sto hans navn på. Men på desse boksane med lammefond, sto det ei oppskrift på ein saus som var veldig god. Eg har lammefond, men hugsar ikkje oppskifta. Reint personlig er eg ikkje glad i saus lenger, etterkvart som interessa for matlaging har akua - har gangane der saus står på bordet minka betraktelig. Men denne sausen var enkel og god, derfor.

 

 

 

Utover det, burde det ikkje vere nødvendig å måtte forsvare kvifor eg spurde om oppskrifta.

Link to comment
Share on other sites

Har ikkje skreve nokon plass att eg ikkje hadde smakt den ;-) Eg får gjere det lille eg hugsar av oppskrifta - resten tek eg på gefulen ;-)

Det blir grilla lammelår, ovnsbakte poteter med rosmarin, sjølvplukka sopp, , ruccolaog saus - fordi middagsbesøket er tradisjonelle og forventer saus til kjøtt. Byrjar å verte svolten kjenner eg :-D

Link to comment
Share on other sites

Om du pakker låret løst inn i folie sammen med plenty smør, hvitløksbåter, salt, pepper og rosmarin og griller det på lav varme og god tid, vil du få en finfin sjy du kan bruke som den er.

Tilsetter du eplemost (press eplene selv) og smaker den til om noe ekstra trengs, får du en saus som er en forsmak på himmelen.

Eplemosten kan du godt ha inni folien mens du griller kjøttet, det blir enda bedre.

Den siste halvtimen eller så tar du låret ut av folien og griller kjøttet på høyere temperatur til du får fin stekeskorpe.

Mens kjøttet steker ferdig heller du av sjyen og smaker til dersom nødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...