Jump to content

Beagle som røyter


Silverado

Recommended Posts

Hei, det har seg slik at min 9 år gamle beagle røyter

noe så inni helvete. Den holder seg uti gården hele dagen, og er kun inne når jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg, og på de få timene blir det så mye hår på gulvet at jeg må støvsuge hver dag.

Skjønner ikke åssen det er mulig å miste så mye hår. Hunden er frisk og i topp form ellers, og fikk ormekur for ca et år siden, uten at dette hjalp noe.

Gamlingen påstår at harehunder røyter mye generelt, men det går da grenser, nekter å tro at dette er normalt.

 

Han mente jo selvfølgelig det beste bare var å avlive den, siden han var lei av alt håret, men da svarte jeg at jeg skulle brenne hagla hans, så det var ikke noe å diskutere

Om det er noen som har vært borti dette før og vet om noe jeg kan gjøre setter jeg stor pris på det.

Link to comment
Share on other sites

Kvalitetsfor med energiinnhold tilpasset aktiviteten er som regel løsningen ja. Jeg har foret mine med Avoderm i 6-7 år. Før jeg fant dette foret hadde labradoren min store problemer med hudallergi.

 

Jeg kjøper spruteflasker med lakseolje som brukes som supplement pluss at de to seniorene mine får vitaminer for eldre hunder. Bikkjene går helt bananas når de får ferten av lakseolje, de slikker bollene sine så rene at de knapt trenger å vaskes. Det eneste man må passe på med omega 3 supplementer er å tilpasse doseringen til hundens vekt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...