Jump to content

Stortingsvalget 2013


EirikRF

Recommended Posts

Korleis stiller dei forskjellige politiske partia her i lande seg til spørsmål vedrørande våpenhald som til dømes den nye våpenlova, halvautomatiske våpen, behovsprøving, jaktvåpengarderobe, aktivitetskrav, magasinkapasitet, magasinregistrering, reduksjon av våpen i samf., forbud mot spesielle kaliber etc.

 

Eg har vertfall fått for øyre at Venstre vil gå inn for eit totalforbud mot halvautomatiske skytevåpen. Litt rart at det kjem frå eit sjølvutnevnt liberalistisk parti. :lol:

 

Eskil Pedersen har sagt han ynskjer forbud mot halvautomatiske skytevåpen.

 

Eg vil gjerne finne ut kor partia står i forhold til våpen i samfunnet før eg velgjer kva eg skal stemme.

Link to comment
Share on other sites

DLF har hjertet på rett sted, men dessverre skorter det på kunnskap og gjennomførelse. De kunne i ale fall ikke gi meg en god definisjon på "krigsvåpen" når jeg quizzet dem for min egen fornøyelse. At man skal kunne finnes ustabil av politiet er også litt morsomt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Minner om forumreglne:]

Vi vil ikke ha:

- Diskusjoner eller postinger om politikk, med mindre tema spesifikt er innenfor sportsskyting og jakt slik dette drives i Norge i regulerte former.

Så unngå barnehagedekkning, plassering av kampflybaser, finansiering av veitunneller og oljeutvinning. Mens vilke partier som vil legge ned DFS, forby halvautomater, gjenninnføre blyhagl, åpne for jagt på kongeørn etc er OK

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...