Jump to content

S&w 629 .44 magnum hunter


runev78

Recommended Posts

Sånn bare for at andre som leser her skal vite hva det går i:

http://www.smith-wesson.com/webapp/wcs/ ... rrorView_Y"

 

Regn ikke med at NOEN våpenhandel har den inne, og det norske markedet er for S&W ikke-eksisterende. Du må regne med å leke venteleken når du skal ha slike virkelige gøyale saker :winke1:

 

Jeg vil anbefale Rafdal & Kvale Våpenhandel. Grunnen til det er at Kvale er en erfaren revolverskytter og -jeger og vet å veilede deg til et våpen som du ikke bare liker å se på, men som du også vil like å skyte og jakte med. (Ok, så er jeg litt fordomsfull, men Hunter har høy eye-candy-faktor :wink: ) Regner med at du kjøper en slik en også for å jakte, ikke kun for å gå M2-feltløyper.

 

Hunter burde bli et par tusen rimeligere enn Stealth Hunter som koster 14000 kr ifølge http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=40220487"

Link to comment
Share on other sites

Med mindre jeg misforstår alvorlig :smile:

så må dette være en av kammerets minst troverdige utsagn igjennom tidene:

Regn ikke med at NOEN våpenhandel har den inne, og det norske markedet er for S&W ikke-eksisterende.

 

Spesielt med tanke at minst 70-80% (min påstand) av alle revolvere som nyttes til konkurranseskyting i kongeriket er S&W.

Dog er nok utvalget i de mer spesielle utgaven mer begrenset. Revolveren på bildet er vel dessuten ikke spesielt nyttig til konkurransebruk i Norge, og dermed relativt uinteressant å ta inn på lager for importør.

 

Og importør ere Winge våpen.

 

(For all del Rafdal & kvale er et et meget godt tips)

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic (noe som er uvanlig for min del)

 

Rafdal og Kvale kan jeg trygt anbefale, han nektet meg å kjøpe en S&W 41 på bakgrunn av at han trodde den ville trenge endel service så han ville helst selge den så lokalt som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du har misforstått meg, Hassel. Les om igjen. Jeg karakteriserer ikke det norske markedet for norske skyttere, men det norske markedet for S&W.

 

La si at det det selges 100 nye S&W revolvere årlig i Norge, så utgjør det et musemig i havet for S&W.

 

Og jeg tror du tar feil angående nyttebruk. Hunter er et bra våpen til Mag2. Den er fri for lettmetall, har ideell løpslengde, og sveitserosten er avtakbar. Til alt overmål er den velegnet til jakt.

Link to comment
Share on other sites

Er rekylbremsen avtagbar?
Det fremgår nokså klart av bildene. Men helt sikker kan vi vel ikke være før kyndige forhandlere (Kvale) har sett på saken. Dette er dog ingen Stealth Hunter med magnaporter som må tettes før bruk, Hunter har ordentlig sveitserost framfor løpet. Så høyst sannsynlig er det bare å skru den av, så er man klar for løypa.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...