skaret76 Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Hei. Skal over til balløyene i begynnelsen av August og se på litt feriefotball. Har lenge hatt lyst til å kjøpe meg ett sett med "britisk" jaktklær. Nickers, vest, skjorte, knestrømper, slips og så klart sixpence. Lurer på om det er noen som har noen butikker å anbefale. Kommer til å bruke maks 5k på hele settet. Har leita litt på nett, men har bare funnet feinsmecker butikker så langt, den ene hadde knestrømper til den nette sum av 2700 kr! Setter pris på forslag til butikker med folkelige priser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hillbilli77 Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Hei.Kan anbefale William Evans i ST.James street,selv om de også har stive priser så er kvaliteten på topp,imotsetning til Holland og Holland som er jævlig dyre og dårliger kvalitet.Prøv også loppemarkedene i Portobello Road hvis du er der en søndags formiddag.MVH hillbilli77. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vest Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 http://www.farlows.co.uk/ Denne har eg sjølv besøkt. Om det er "folkelige" prisar kan vel diskuterast,men eg syntes no dei var overkommelige. Britiske jaktklær er uansett ikkje billigklær. Trur du skal klare å finne det du leiter etter til under 5000. For eksempel Barbour Tweed nikkers på salg til 99 pund er vel ikkje så gale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts